کتاب ماجراهای تن تن خبرنگار جوان

خرید مجموعه کتاب های تن تن خبرنگار جوان با 10 درصد تخفیف ویژه

خرید مجموعه کامل کتاب ماجراهای تن تن خبرنگار جوان

کتاب ماجراهای تن تن خبرنگار جوان

خرید مجموعه کتاب های تن تن خبرنگار جوان با 10 درصد تخفیف ویژه

نویسنده انتشارات رده سنی
هرژه-نویسنده کتاب ماجراهای تن تن خبرنگار جوان
نام نویسنده : ژرژ پروسپه رمی (هرژه)
سال انتشار : ۱۰ ژانویه ۱۹۲۹ - 1350 در ایران
جوایز : 5
تعداد جلد‌: 24 جلد
لوگو انتشارت قدیانی
نام انتشارات : انتشارات قدیانی - رایحه اندیشه
مترجم : گروه ترجمه نشر رایحه اندیشه
قطع : رحلی
جلد ‌: شومیز(جلد نرم)
رده سنی کتاب
رده سنی : 9+
دسته بندی : داستان های فکاهی مصور بلژیک
ویژگی : کمیک استریپ
گروه سنی : گروه سنی ج، د

لیست کتاب‌ها

خرید کتاب تن تن (مجموعه شش جلدی 1)

کتاب تن تن

مجموعه شش جلدی 1

مجموعه شش جلدی 1 کتاب تن تن شامل جلدهای 1 تا 6 است.

خرید کتاب تن تن (مجموعه شش جلدی 2)

کتاب تن تن

مجموعه شش جلدی 2

مجموعه شش جلدی 1 کتاب تن تن شامل جلدهای 7 تا 12 است.

خرید کتاب تن تن (مجموعه شش جلدی 3)

کتاب تن تن

مجموعه شش جلدی 3

مجموعه شش جلدی 3 کتاب تن تن شامل جلدهای 13 تا 18 است.

خرید کتاب تن تن (مجموعه شش جلدی 4)

کتاب تن تن

مجموعه شش جلدی 4

مجموعه شش جلدی 4 کتاب تن تن شامل جلدهای 19 تا 24 است.

کتاب ماجراهای تن تن خبرنگار جوان 1 (فرار از شوروی)

ماجراهای تن تن خبرنگار جوان 1

فرار از شوروی

تن تن، نام خبرنگار جوانی است که همراه با دوستانش، در طول کتاب با ماجراهای مختلف روبرو می‌شود. در جلد اول کتاب، که "فرار از شوروی" نام دارد، داستان به ماجراهای فرار تن تن از شوروی می‌پردازد. او در این داستان به همراه دوستانش تلاش می‌کند تا از شوروی خارج شده و به کشورهای غربی برسد. داستان با جزئیات ماجراجویی‌ها، موانع و چالش‌هایی که آنها در طول فرار با آنها روبرو می‌شوند، پر از هیجان و مهارت درون‌گرایی تن تن را روایت می‌کند.

خرید کتاب ماجراهای تن تن خبرنگار جوان 2 (سفر به آفریقا)

ماجراهای تن تن خبرنگار جوان 2

سفر به آفریقا

در این داستان، تن تن و دوستانش به آفریقا سفر می‌کنند و در آنجا با ماجراهایی هیجان‌انگیز و ماجراجویانه روبرو می‌شوند. داستان به تفاصیل سفرشان، مواجهه با مخاطرات مختلف، پیدا کردن حل معماها، و برخوردهای با فرهنگ‌ها و مردمان محلی پرداخته می‌شود. همچنین، این داستان می‌تواند به کودکان و نوجوانان درک بهتری از مسائل مربوط به آفریقا، محیط زیست، و مسائل اجتماعی این قاره را بدهد.

خرید کتاب ماجراهای تن تن خبرنگار جوان 3 (جدال با تبهکاران)

ماجراهای تن تن خبرنگار جوان 3

جدال با تبهکاران

کتاب تن تن و جدال با تبهکاران نوشته هرژه به ماجراجویی‌های تن‌تن در شیکاگو پرداخته که برای پیدا کردن کار به این شهر سفر کرده است. جدال بی امان تن تن با تبهکاران و باندهای گانگستری واقعیت هایی از جامعه آمریکا را آشکار می کرد که باعث شد این کتاب تا سال 1937در آمریکا منتشر نگردد.

خرید کتاب ماجراهای تن تن خبرنگار جوان 4 (سیگارهای فرعون)

ماجراهای تن تن خبرنگار جوان 4

سیگارهای فرعون

تن تن که برای انجام کاری در مصر حضور دارد و در حال کمک به یک مصر شناس است، با ناپدید شدن او، تن تن وارد ماجراهای مربوط به یک تیم قاچاق می شود و در معرض حوادث گوناگونی قرار می گیرد. سیگارهای فرعون به ماجرای یک تیم قاچاق به رهبری شخصی نامعلوم می‌پردازد و تن‌تن طی اتفاقاتی موفق به کشف این باند تبهکار می‌شود.

خرید کتاب ماجراهای تن تن خبرنگار جوان 5 (نیلوفر آبی)

ماجراهای تن تن خبرنگار جوان 5

نیلوفر آبی

در پنجمین قسمت از ماجراهای تن تن و میلو، این بار به شرق دور و چین می‌روند و این کتاب، دنباله سیگارهای فرعون محسوب می‌شود. تن‌تن و میلو در سال ۱۹۳۱ و در میان حمله ژاپن به چین، به این کشور سفر می‌کنند و علاوه بر برملا کردن جاسوس‌های ژاپنی، موفق به از بین بردن یک گروه قاچاقچی مواد مخدر می‌شوند.

کتاب ماجراهای تن تن،خبرنگار جوان 6 (گوش شکسته شده) انتشارات قدیانی

ماجراهای تن تن،خبرنگار جوان 6

گوش شکسته شده

در ششمین قسمت از ماجراهای تن تن مجسمه با ارزش "آروم بایا" مربوط به تمدن آمریکای جنوبی از موزه "اتو "به سرقت می‌رود. تن تن از گوش شکسته مجسمه درمی‌یابد نقشه‌ای ماهرانه در پشت ماجرا قرار دارد .او با پیدا کردن نشانی مرد مجسمه‌سازی که همان روز به قتل رسیده و قراین دیگر، سرانجام سرنخ‌هایی از تبهکاران به دست می‌آورد و در پی آن، موفق به یافتن مجسمه می‌شود، همچنین باند سارقان اشیای عتیقه را در دام قانون گرفتار می‌سازد.

کتاب ماجراهای تن تن،خبرنگار جوان 7 (جزیره سیاه) انتشارات قدیانی

ماجراهای تن تن،خبرنگار جوان 7

جزیره سیاه

در هفتمین قسمت از ماجراهای تن تن ، تن تن به همراه سگ کوچکش مشغول قدم زدن است که ناگهان هواپیمایی را می‌بیند که روی زمین نشسته است. هواپیما هیچ نام و نشانی ندارد. تن تن گمان می‌کند که هواپیما دچار نقص فنی شده از همین رو برای کمک به دو سرنشین هواپیما نزدیک می‌شود، اما آنها به سوی او شلیک می‌کنند. پس از آن تن تن زخمی می‌شود و به بیمارستان منتقل می‌گردد.پلیس برای آگاهی از ماجرا نزد وی می‌آید، ولی حس ماجراجویی سبب می‌شود تن تن به دور از چشم پزشک معالج خود، بیمارستان را ترک کرده و این ماجرا را شخصاً پی‌گیری نماید. پس از آن، او به محلی می‌رود که هواپیما در آن جا سقوط کرده بود .در نزدیکی آن محل تن تن وارد خانه‌ای بزرگ می‌شود که رییس گروه تبهکاران در آن جا زندگی می‌کند. سپس ماجراهایی رخ می‌دهد که وقایع اصلی داستان براساس آن شکل می‌گیرد.

خرید کتاب ماجراهای تن تن خبرنگار جوان 8 (عصای سحر آمیز)

ماجراهای تن تن خبرنگار جوان 8

عصای سحرآمیز

در هشتمین قسمت از ماجراهای تن تن نويسنده نگاهی به اتفاقات دوران خود و پيوستن اتريش به آلمان دارد اوضاع سياسی جهان را در كشاكش رقابت ها و جنگ بين دو كشور بوردوريا و سيلداويا به تصوير می كشد.

کتاب ماجراهای تن تن،خبرنگار جوان 9 (خرچنگ چنگال طلایی) انتشارات قدیانی

ماجراهای تن تن،خبرنگار جوان 9

خرچنگ چنگال طلایی

این داستان در مورد ماجراهایی است که تن تن و دوستانش با یک خرچنگ به نام "خرچنگ چنگال طلایی" روبرو می‌شوند.كاپيتان هادوك، دوقلوها، پروفسور تورنسل و... از دوستان هميشگي تن‌تن در اين داستان‌ها هستند.

کتاب ماجراهای تن تن،خبرنگار جوان 10 (ستاره اسرار آمیز) انتشارات قدیانی

ماجراهای تن تن،خبرنگار جوان 10

ستاره اسرار آمیز

در این کتاب تن تن خبرنگار ماجراجو، پس از مشاهده ستاره بزرگی که با سرعت به زمین نزدیک می‌شود، از طریق رصدخانه درمی‌یابد که سنگ آتشینی در اقیانوس منجمد شمالی به زمین اصابت کرده است .در پی آن، گروهی از دانشمندان برای یافتن و شناسایی سنگ آسمانی عازم قطب شمال می‌شوند .تن تن، سگ وفادارش "برفی"، و دوستش "کاپیتان هادوک "که فرماندهی کشتی حامل دانشمندان را برعهده دارد نیز در این سفر علمی حضور دارند، اما گروهی ناشناس تلاش می‌کنند تا این سفر با شکست مواجه گردد .سرانجام تن تن توطئه خرابکاران را خنثی می‌کنند و بدین ترتیب، سفر با موفقیت به پایان می‌رسد.

کتاب ماجراهای تن تن،خبرنگار جوان 11 (راز کشتی اسب شاخ دار) انتشارات قدیانی

ماجراهای تن تن،خبرنگار جوان 11

راز کشتی اسب شاخ دار

تن تن پس از ماجراهایی به نقشه یک گنج دسترسی پیدا می‌کند .او از کهنه بازار یک کشتی چوبی قدیمی کوچک دکوری برای هدیه به دوستش، کاپیتان هادوک خریداری می‌کند .کاپیتان هادوک با مشاهده نوشته کوچک روی کشتی متوجه می‌شود که آن متعلق به جدش سر فرانسیس هادوک بوده که هنگام حمل محموله‌ای گران قیمت به چنگ دزدان دریایی می‌افتد و کشتی‌اش غرق می‌شود اما از خود سه کشتی دیگر برای پسرانش باقی می‌گذارد که آنها را در دکل سه کشتی پنهان ساخته بود.پس از اتفاقات هیجان‌انگیز و خطرناک بسیاری، سرانجام تن تن و کاپیتان هادوک آن سه کشتی را پیدا می‌کنند و به نقشه‌های گنج دسترسی می‌یابند.

خرید کتاب ماجراهای تن تن خبرنگار جوان 12 (گنج راکهام سرخ پوش)

ماجراهای تن تن خبرنگار جوان 12

گنج راکهام سرخ پوش

در ایت قسمت تن تن و کاپیتان هادوک برای یافتن گنج یک دزد دریایی قرن هفدهم به نام "راکهام سرخ پوش" با کشتی ماهیگیری رهسپار دریا می‌شوند. در این سفر، دانشمندی که برای در امان بودن از خطر کوسه‌ها، وسیله‌ای شبیه یک زیر دریایی کوچک ساخته، با آنها همراه می‌شود .مسافران پس از چندی به جزیره‌ای دور افتاده وارد می‌شوند. در آن جا، حیوانات مختلفی می‌بینند .سرانجام تن تن و دوستانش لاشه کشتی دزد دریایی را در کف اقیانوس کشف می‌کنند که در آن صندوقچه‌ای حاوی یک نقشه گنج قرار دارد .سپس برای دست‌یابی به گنج به جزیره باز می‌گردند و به حفاری مشغول می‌شوند. آنها پس از یافتن بخشی از دماغه کشتی که یادگار ارزشمند کشتی "راکهام سرخ پوش" است، آن را به موزه دریایی تحویل می‌دهند و بدین ترتیب، داستان نیز به پایان می رسد .

کتاب ماجراهای تن تن،خبرنگار جوان 13 (هفت گوی بلوری) انتشارات قدیانی

ماجراهای تن تن،خبرنگار جوان 13

هفت گوی بلوری

در این داستان پس از کشفیات یک گروه هفت نفره باستان‌شناس در آمریکای جنوبی (کشف مقبره یکی از خدایان اینکاها و مجسمه طلایی و آثار دیگر)، به محض بازگشت به وطن تمام هفت نفر، به ترتیب دچار بیماری عجیب و غریبی می‌شوند و به خواب عمیقی فرو می‌روند.در این گیر و دار مجسمه کشف شده به سرقت می‌رود و "پروفسور کلکولس "ربوده می‌شود. تن تن و دوستش کاپیتان هادوک، و افراد پلیس برای پی بردن به راز این ماجراها دست به کار می‌شوند که در پی آن اتفاقات زیادی روی می‌دهد .سرانجام، تن تن با سرنخ‌هایی که به دست می‌آورد، با یک هواپیمای اختصاصی به پرو پرواز می‌کند تا پروفسور را در آن جا بیابد.

کتاب ماجراهای تن تن،خبرنگار جوان 14 (زندانی های معبد خورشید) انتشارات قدیانی

ماجراهای تن تن،خبرنگار جوان 14

زندانی های معبد خورشید

در این کتاب تن تن در سرزمین سرخپوست‌ها ماجراهایی می‌آفریند پروفسور کلکولس،دوست تن تن در این داستان، ربوده می‌شود و در پی آن، تن تن و دوستش کاپیتان هادوک به جست و جوی او بر می‌آیند .آنها در پی ماجراهایی سر از معبد خورشید در می‌آورند. این معبد که متعلق به اینکاها است بر فراز کوهی بلند واقع شده است. در آن جا، رئیس سرخپوستان، با این تصور که تن تن و دوستانش برای غارت معبد آنان، بدان جا رفته‌اند، آنها را به مرگ محکوم می‌کنند، اما تن تن با شگردی خاص موفق می‌شود جان خود و دوستانش را نجات دهد.

کتاب ماجراهای تن تن،خبرنگار جوان 15 (سرزمین طلای سیاه) انتشارات قدیانی

ماجراهای تن تن،خبرنگار جوان 15

سرزمین طلای سیاه

در این داستان نیز تن تن با کمک دوستانش کاپیتان هادوک و دو پلیس بین‌المللی موفق می‌شود راز یکی از باندهای تبهکار را برملا سازد و "مولر "رئیس باند تبهکار را به دست قانون بسپارد. این باند با ساخت نوعی ماده شیمیایی که آن را به اختصار "فرمول چهارده" نامگذاری کرده بودند، می‌توانستند قدرت انفجاری بنزین را تا ده برابر افزایش دهند.

کتاب ماجراهای تن تن،خبرنگار جوان 16 (سفر به کره ماه) انتشارات قدیانی

ماجراهای تن تن،خبرنگار جوان 16

سفر به کره ماه

در این داستان پروفسور کلکولس، دوست نزدیک تن تن و کاپیتان هادوک، برای شرکت در پروژه ساخت موشک و سفر به فضا، به نقطه‌ای دوردست در کشوری به نام سیلداویا سفر می‌کند .سپس از تن تن و کاپیتان هادوک نیز می‌خواهد به او ملحق شوند و همراه او به فضا پرواز کنند .آن دو به همراه میلو (سگ تن تن) پس از عبور از راه‌های مخفی و بازرسی‌های مکرر سرانجام به پایگاه فضایی می‌رسند، سپس ماجراهایی روی می‌دهد که داستان براساس آن شکل گرفته است.

کتاب ماجراهای تن تن،خبرنگار جوان 17 (گشت و گذار در ماه) انتشارات قدیانی

ماجراهای تن تن،خبرنگار جوان 17

گشت و گذار در ماه

در این داستان تن تن و میلو ، کاپیتان هادوک، پروفسور کلکولس، و مهندس فرانک ولف مسافران موشکی هستند که به سوی ماه پرتاب می‌شود. پس از ماجراهای زیادی، سرانجام موشک فضایی در کره ماه فرود می‌آید و مسافران به سطح ماه قدم می‌گذارند. اما ناگهان با حادثه غیر منتظره‌ای مواجه می‌شوند. مرد جاسوسی که مخفیانه سوار موشک شده، برای ربودن موشک و انتقال آن به کشور دیگر ظاهر می‌شود و ماجراهای خطرناکی می‌آفریند که ادامه داستان را تشکیل می‌دهد.

خرید کتاب ماجراهای تن تن خبرنگار جوان 19 (کوسه های دریای سرخ)

ماجراهای تن تن خبرنگار جوان 19

کوسه های دریای سرخ

در این قسمت از مجموعه ماجراهای تن تن خبرنگار جوان، تن تن و سگش "میلو " به همراه کاپیتان هادوک وارد ماجرایی پر هیجان می‌شوند که قسمت اعظم آن در کشور خمد اتفاق می‌افتد. ماجرا از این قرار است که کودتایی در خمد روی می‌دهد و شورشی‌ها بندری در خمد را تصرف می‌کنند .آنان امیر بن کالیش اذابه را که از دوستان کاپیتان هادوک است، به زندان می‌افکنند. در این کودتا رد پای دو نفر به نام‌های ژنرال آلکازار و داوسون دیده می‌شود که پلیس بین‌الملل دستور تعقیب آنها را داده است. کاپتان هادوک و تن تن راهی وادسداه می‌شوند تا امیر بن کالیش اذابه را از زندان نجات دهند .چگونگی نجات وی به دست تن تن و دوستانش ادامه داستان را تشکیل می‌دهد .

کتاب ماجراهای تن تن،خبرنگار جوان 20 (جست و جو در غار هیولا) انتشارات قدیانی

ماجراهای تن تن،خبرنگار جوان 20

جست و جو در غار هیولا

در این داستان، تن تن منتظر رسیدن دوستش چانگ است.اما در این هنگام از سقوط یک هواپیما در محلی به نام "کاتماندو "در کشور نپال باخبر می‌شود. تن تن که در هنگ کنک به سر می‌برد، با شنیدن این خبر تصمیم می‌گیرد دوستش چانگ را نجات دهد. از همین رو، به همراه دوستش کاپیتان هادوک و سگ وفادارش با هواپیما به دهلی نو و سپس به کاتماندو می‌رود و پس از پشت سر گذاشتن ماجراهای هیجان‌انگیز، سرانجام چانگ را در غاری معروف به غار هیولا باز می‌یابد.

کتاب ماجراهای تن تن،خبرنگار جوان 21 (جواهرات کاستافیوره) انتشارات قدیانی

ماجراهای تن تن،خبرنگار جوان 21

جواهرات کاستافیوره

تن تن خبرنگاری جوان، باهوش، خلاق، كنجكاو و ماجرا جوست كه در حين انجام وظيفه به شهرهای گوناگونی سفر می كند، در اين ميان اتفاقات عجيبی برايش رخ می دهد و گاه در گرفتاری های بزرگی می افتد. می توان اين جلد از كتاب را كامل ترين اثر هرژه ناميد، با اتفاقاتی كه بطور كامل اشتباه و وارونه رخ می دهند و ماجراهایی كه اين بار خود به سراغ تن تن می آيند بدون اينكه او به ماجراجويی خاصی بپردازد.

کتاب ماجراهای تن تن،خبرنگار جوان 22 (پرواز 714) انتشارات قدیانی

ماجراهای تن تن،خبرنگار جوان 22

پرواز 714

در این داستان تن تن و سگ با وفایش میلو به همراه پرفسور کلکولس و ناخدا هادوک برای شرکت در کنگره بین‌المللی فضانوردی عازم سیدنی هستند، اما هواپیمای آنها در جاکارتا توقفی کوتاه دارد. در آن جا کاپیتان هادوک با یکی از دوستان قدیمی‌اش ،خلبان اسکات، مواجه می‌شود. اسکات در خدمت میلیونر ثروتمندی به نام لاستلو کاریداس است که صاحب کارخانه‌های متعدد از جمله کارخانه هواپیما سازی است. کاریداس نیز عازم سیدنی است تا در کنگره مذکور شرکت کند. از همین رو، از آنها می‌خواهد با هواپیمای اختصاصی او به سیدنی بروند. این در حالی است که شخصی که خود را کاریداس معرفی کرده، کاریداس واقعی نیست. تن تن و دوستانش گرفتار توطئه‌ای شوم و خطرناک می‌شوند و بارها تا پای مرگ پیش می‌روند، اما سرانجام نقشه‌های تبهکاران نقش بر آب می‌کنند و خود را نجات می‌دهند.

خرید کتاب ماجراهای تن تن خبرنگار جوان 23 (در سرزمین پیکارگران)

ماجراهای تن تن خبرنگار جوان 23

در سرزمین پیکارگران

در اين جلد از ماجراهای تن تن خبرنگار جوان ، فضايی كه داستان در آن روايت می شود با توجه به تغييرات دنيای مدرن متفاوت شده است، توجه به درگيری های آمريكای جنوبی در آن حس می شود و خواننده را به انديشيدن در رابطه با مشكلات دنيايی كه بشر در آن زندگی می كند، وادار می سازد.

خرید کتاب ماجراهای تن تن خبرنگار جوان 24 (هنر الفبا)

ماجراهای تن تن خبرنگار جوان 24

هنر الفبا

هنر الفبا در واقع آخرین شاهکار هرژه است که مرگ او فرصت تمام شدن آن را از همه گرفت. هرژه کار بر روی این داستان را در سال 1978 میلادی شروع کرد. در سال 1986 سه سال بعد پس از مرگ هرژه دست نوشته‌ها و نقاشی‌های مدادی او به چاپ رسید. پس از هرژه تعدادی از دوست داران تن‌تن تلاش نمودند که کار ناتمام استاد را به انجام برسانند. این داستان به روایت ایو رودیه به اتمام رسیده است. ما هیچ‌گاه نخواهیم فهمید که هرژه چه پایانی برای این کتاب در نظر گرفته بود. اتمام این کار بیش از چهار سال و نیم به طول انجامید تا شاید خوانندگان تن‌تن یک بار دیگر در فضایی که برای همه‌ی ما آشناست و دل ما برای آن تنگ شده است بال و پر بزنند و به این امید که استاد از آن بالا نگاهی به این قسمت از زندگی پسرش بیاندازد و کمی به آن افتخار کند.

مجموعه کتاب تن تن و میلو در ۲۴ جلد به قلم و طراحی هرژه، برای گروه سنی بالای ۹ سال نوشته شده است. کتاب تن تن، یکی از پرفروش‌ترین و بهترین کتاب های کمیک برای نوجوانان  است که در ایران توسط انتشارات قدیانی چاپ می‌شود. داستان‌های دنباله‌دار کتاب های تن تن خواننده را به مطالعه، ماجراجویی و تصویرگری ترغیب می‌کند. آخرین جلد مجموعه کتاب ماجراهای تن تن خبرنگار جوان در سال ۲۰۰۴ پس از مرگ هرژه به صورت نیمه‌کاره با طراحی سیاه و سپید به چاپ رسید.

ماجراهای تن تن خبرنگار جوان با داستانی خلاقانه و متفاوت، شما را با زندگی یک خبرنگار باهوش به نام تن تن آشنا می کند. کتاب ماجراهای تن تن خبرنگار جوان یکی از جذاب‌ترین داستان‌های مصور بلژیکی بوده که بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه از آن در سراسر دنیا به فروش رسیده است. اگر به دنبال یک مجموعه کمیک جذاب هستید، خرید مجموعه کامل کتاب های تن تن  از سایت بادبادک را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

خلاصه مجموعه کتاب های تن تن

مجموعه ۲۴ جلدی کتابهای تن تن داستان ماجراجویی‌های خبرنگاری جوان به نام تن تن است که همراه با سگ خود به نام اسپیرو به سفرهای مختلفی می‌رود. محتوای کتاب ماجراهای تن تن خبرنگار جوان عمدتاً خیالی-علمی است و به موضوعاتی مانند: سیاست، فرهنگ و تاریخ می‌پردازد. کمیک تن تن به‌نوعی انتقادی به اتفاقات و جریانات روز جهان هستند و محتوای کتاب گاهی رنگ طنز یا سیاسی به خود می‌گیرد.

در ماجراهای تن تن کتاب اول، تن تن برای اولین بار با کاپیتان هادوک، یک دریانورد ثروتمند و ماجراجو، آشنا می‌شود که در ادامه با هم به تعقیب یک دزد دریایی می‌روند. در ادامه و در جلدهای دیگر مجموعه تن تن، آن‌ها با یکدیگر به آفریقا، آمریکا، هند، روسیه، استرالیا و آسیا سفر می‌کنند؛ تن تن حتی به فضا و در تاریخ نیز سفر می‌کند. مجموعه این سفرها و اتفاقاتی که در آن‌ها به وقوع می‌پیوندد، ماجراهای تن تن را رقم زده‌اند.

اگر از دوست‌داران این سبک از داستان‌های مصور و کمیک هستید پیشنهاد می‌کنیم از مجموعه کتاب های تام گیتس هم دیدن کنید.

ارزش‌های مثبت کتاب تن تن

مجموعه کتاب های تن تن ارزش‌های مثبت بسیاری دارد که برای کودکان و نوجوانان مفید است. در ادامه به برخی از مهم‌ترین ارزش‌های کمیک تن تن اشاره می‌کنیم:
شجاعت و جسارت: تن تن یک خبرنگار جوان است که با شجاعت همیشگی خود آمادگی دفاع از حق و عدالت را دارد. او در برابر تبهکاران و ظالمان می‌ایستد و از هیچ تلاشی برای نجات دیگران دریغ نمی‌کند.

  • خیرخواهی و سخاوتمندی: تن تن حتی اگر کسی را نشناسد به او کمک می‌کند. او با مهربانی و دلسوزی همیشه به دنبال راه‌هایی برای کمک به دیگران است.
  • حس عدالت و انصاف: با خواندن کتابهای تن تن متوجه می‌شوید که تن تن همیشه به دنبال عدالت و انصاف است. تن تن اعتقاد دارد که همه با هم برابرند و باید با احترام با یکدیگر رفتار کنند.
  • تفکر انتقادی: تن تن همیشه دنبال حقیقت است و درباره باورها و عقاید دیگران سوال می‌کند؛ او از تفکر انتقادی کمک می‌گیرد تا فریب دیگران را نخورد.
  • احترام به فرهنگ‌های مختلف: در مجموعه تن تن، او به نقاط مختلف جهان سفر می‌کند و با فرهنگ‌های مختلف آشنا می‌شود. تن تن به فرهنگ بقیه احترام می‌گذارد و سعی می‌کند از آن‌ها بیاموزد.

این‌ها فقط چند مورد از ارزش‌های اخلاقی و مثبت کتاب های تن تن است. ماجراهای تن تن خبرنگار جوان به کودکان و نوجوانان درس‌های بسیاری می‌آموزد. بی‌دلیل نیست که کمیک تن تن یکی از شناخته‌شده‌ترین کمیک‌ها در سراسر جهان است. اگر به دنبال کتاب کمیک با شخصیت‌های مذهبی هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم داستان نبرد جندق برای کودکان، که پیرامون شخصیت حضرت علی علیه السلام است را مشاهده و تهیه کنید.

چرا پدر و مادرها باید کتاب تن تن را برای فرزندان خود خریداری کنند

کتاب های تن تن ارزش‌های مثبت بسیاری دارد که دلیل خوبی برای خرید مجموعه کامل کتاب های تن تن هستند. در واقع با خرید مجموعه کامل کتاب های تن تن، نوجوانان یاد می‌گیرند که:

  1. انسان‌های بهتری شوند: کمیک تن تن به کودکان و نوجوانان یاد می‌دهد که چگونه انسان‌هایی شجاع، مهربان، عادل، باهوش و احترام‌گذار باشند.
  2. توانایی حل مسئله داشته باشند: در ماجراهای تن تن، معمولا مشکلاتی مطرح می‌شود که تن تن باید برای حل آن‌ها همه تلاش خود را بکند. خواندن چنین جریاناتی در مجموعه تن تن، به کودکان و نوجوانان کمک می‌کند تا توانایی حل مسئله خود را پرورش دهند.
  3. کنجکاوی و اشتیاق به یادگیری داشته باشند: در ماجراهای تن تن کتاب حول محور موضوعات مختلفی مانند تاریخ، فرهنگ و علم می‌پردازد؛ خواندن چنین موضوعاتی به فرزندتان کمک می‌کند تا همیشه کنجکاو باشد و روحیه یادگیری او را تقویت می‌کند.
  4. قدرت تخیل خود را پرورش دهند: با خرید کتاب تن تن با داستان‌ها و ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز . تخیلی طرف هستید؛ این داستان‌ها به کودکان و نوجوانان کمک می‌کنند که قدرت تخیل خود را پرورش دهند.

کتاب های تن تن برای همه کودکان و نوجوانان یک هدیه ارزشمند محسوب می‌شود و تاثیر مثبتی بر زندگی آن‌ها خواهد داشت. شما عزیزان همین حالا می‌توانید برای خرید کتاب تن تن اقدام کرده و هدیه‌ای به‌یادماندنی و تاثیرگذار را به فرزند خود تقدیم کنید. علاوه‌بر این کتاب نشر قدیانی یک مجموعه کمیک محبوب دیگر به اسم کتاب هایلو را نیز منتشر کرده است که از پرفروش‌ترین کمیک‌های نیویورک تایمز محسوب می‌شود. شما می‌توانید برای خرید کتاب هایلو از سایت بادبادک اقدام کنید.

سخنی با کودکان و نوجوانان؛‌ چرا مجموعه کتاب تن تن را باید بخوانید

بچه‌ها! کتاب های تن تن به چند دلیل برای شما مناسب هستند. مطمئن باشید به دلایل زیر از خرید مجموعه کامل کتاب های تن تن پشیمان نخواهید شد:

  1. داستان‌های کمیک تن تن بسیار جذاب و هیجان‌انگیز هستند. ماجراجویی‌های مهیج و پرکشش کتابهای تن تن، شما را تا صفحه آخر میخکوب می‌کند!
  2. شخصیت‌های مجموعه تن تن بسیار دوست‌داشتنی هستند. تن تن، کاپیتان هادوک، پروفسور تورنسل و سایر شخصیت‌های تن تن، همگی دوست‌داشتنی و بامزه هستند و قطعا از آن‌ها خوشتان می‌آید.
  3. طراحی‌های کتاب تن تن زیبا و خلاقانه هستند. هرژه، خالق تن تن، در طراحی شخصیت‌ها و مکان‌ها از دقت و ظرافت بسیاری استفاده کرده است. همین امر زیبایی بصری خاصی به مجموعه کتاب های تن تن می‌بخشد.
  4. علاوه‌بر این موارد، با خرید کتاب تن تن یاد می‌گیرید چطور با مشکلات روبه‌رو شوید و دنیای اطراف خود را بهتر بشناسید. همچنین، با مکان‌ها و فرهنگ‌های مختلف آشنا می‌شوید.

معرفی جوایز مجموعه کتاب تن تن

این که شما را به خرید مجموعه کامل کتاب های تن تن تشویق می‌کنیم، بی‌دلیل نیست. کمیک تن تن یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین مجموعه کتاب‌های مصور در سراسر جهان محسوب می‌شود. مجموعه تن تن جوایز متعددی را از آن خود کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جایزه بزرگ هنرهای زیبا بلژیک (۱۹۵۳)
  • جایزه بین‌المللی کتاب کمیک (۱۹۷۲)
  • جزو ۱۰۰ کتاب برتر تمام دوران به انتخاب مجله تایم (۱۹۹۹)
  • یکی از ۱۰۰ کتاب برتر همه دوران به انتخاب مجله گاردین (۲۰۰۵)
  • جایزه استیگلار (۲۰۰۷)
  • در سال ۱۹۸۹ مجموعه کتاب های تن تن به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید. فیلم‌ها و انیمیشن‌های متعددی هم بر اساس کتابهای تن تن ساخته شده است.

خرید مجموعه کتاب تن تن از فروشگاه بادبادک

کتاب ماجراهای تن تن خبرنگار جوان از سری داستان‌های کمیک برای گروه سنی بالای ۹ سال بوده که توسط نشر قدیانی به فارسی منتشر شده است. داستان‌هایی جذاب، متفاوت و ماجراجویانه کتاب های تن تن با تصاویر رنگارنگ برای مطالعه دبستانی‌ها و کودکان کم‌خوان مناسب است.

شما عزیزان برای خرید کتاب تن تن با قیمت مناسب و ارسال سریع به سراسر ایران، می‌توانید از سایت کتاب کودک و نوجوان بادبادک اقدام کنید. با خرید مجموعه کامل کتاب های تن تن، با دنیای جدیدی از کتاب‌های مصور آشنا خواهید شد.

شخصیت‌های داستان

تصویر تن تن شخصیت کتاب ماجراهای تن تن خبرنگار جوان
تن تن

تن تن یک خبرنگار جوان، شجاع و مهربان است که شخصیتی کاریزماتیک دارد. تن تن شخصیت اصلی مجموعه کتابهای تن تن است و داستان حول محور او می‌چرخد.

تصویر میلو برفی سگ با وفای تن تن
میلو

مایلو یا میلو، سگ تن تن، یک سگ سفید و وفادار بوده که همیشه همراه تن تن است. او یک شخصیت بامزه و دوست‌داشتنی دارد که خواننده را به وجد می‌آورد.

تصویر کاپیتان هادوک شخصیت کتاب ماجراهای تن تن خبرنگار جوان
کاپیتان هادوک

کاپیتان هادوک یک دریانورد ثروتمند و ماجراجو است که در این مجموعه کتاب بهترین دوست تن تن می‌شود. او یک شخصیت تندخو و بدبین دارد که همیشه در حال غرغر کردن است.

تصویر پروفسور تورنسل شخصیت کتاب ماجراهای تن تن خبرنگار جوان
پروفسور تورنسل

پروفسور تورنسل یک دانشمند دیوانه و مخترع است که همیشه دارد اختراعات جدید خود را آزمایش می‌کند. او یک شخصیت بامزه و خنده‌دار دارد که خواننده را به خود جذب می‌کند.

پاسخ به سوالات پرتکرار شما

1کتاب تن تن و میلو چند جلد دارد؟

کتاب ماجراهای تن تن خبرنگار جوان مجموعه‌ای 24 جلدی است که  به صورت تک جلدی یا مجموعه ای با 10 درصد تخفیف ویژه قابل تهیه است.

2بهترین کتاب تن تن کدام است؟

مجموعه 24 جلدی تن تن توسط ناشرین مختلفی منتشر شده است که کتاب‌های انتشارات قدیانی  (رایحه اندیشه) بهترین ترجمه از این مجموعه جذاب است.

سایر کتاب‌های تصویری محبوب و پرفروش وِیژه کودک و نوجوان

دسترسی سریع
خرید مجموعه
همه چیز از کودکی شروع می شود
logo-samandehi

©کلیه حقوق این وبسایت متعلق به بادبادک است.