مشتریان گرامی لطفا به موارد ذیل توجه فرمائید:

  • ** کاربر گرامی، در صورت اتمام موجودی سفارش ثبت‌شده در فروشگاه بادبادک، اگر تهیۀ سفارش شما توسط ناشر یا مراکز پخش و شبکه‌های تأمین‌کننده به دلیل تمام شدن چاپ کتاب و یا عدم امکان تأمین در بازار مقدور نباشد، مبلغ سفارش به حساب بانکی شما برگشت داده خواهد شد.**
  • لطفاً توجه داشته باشید، به دلیل تغییرات پی‌در‌پی قیمت، عدم اطلاع‌رسانی منسجم و کامل از طرف ناشران و همچنین حجم بسیار زیاد کتاب‌های عرضه‌شده در سیستم توزیع، ممکن است در برخی موارد که کتاب (محصول) در انبار موجود نیست، قیمت کتاب ‌(محصول) با قیمت سفارش شما تفاوت داشته باشد و زمان ارسال به تأخیر بیفتد. شایان ذکر است قیمت کتاب‌ها روزانه در حال به‌روز‌رسانی است.
  • ارسال کالا از طریق پست می‌باشد و در صورت  تمایل به دریافت بسته از طریق پیک می‌توانید با پشتیبانی هماهنگ کنید.
  • هنگام دریافت محصول، فاکتور خود را با محتویات بسته کنترل نموده تا نام محصول و مبلغ، مطابق سفارش شما باشد. در صورت وجود مغایرت پس از دریافت سفارش (کالایی ارسال نشده باشد یا اضافی ارسال شده باشد) با واحد پشتیبانی به شماره 09016788666 تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما، شما را راهنمایی نمایند.
  • از پرداخت هر گونه وجه اضافی تحت عنوان (انعام،پول برگشتی و…) به رساننده مرسوله خودداری فرمایید.
 

شرایط بازگشت محصول:

اگر کالای خریداری شده معیوب باشد و یا نقص داشته باشد و یا از نظر ظاهر یا مشخصات با اطلاعات مندرج در سایت مغایرت داشته باشد ،خواهشمند است حداکثر ظرف مدت 24 ساعت پس از دریافت سفارش با واحد خدمات پس از فروش به شماره 09016788666 تماس گرفته و موضوع را به کارشناسان اطلاع دهد تا هماهنگی های لازم صورت پذیرد. در صورتی که بعد از بازه زمانی 24ساعت مشتری متوجه معیوب بودن کالا شود، فروشگاه بادبادک از پذیرفتن فاکتور مرجوعی معذور است.

در صورتی که مشتری به هر دلیلی قصد عودت کالا را دارد خواهشمند است ظرف مدت 7 روز پس از دریافت سفارش و از طریق تماس با واحد خدمات پس از فروش به شماره 09016788666 اطلاع دهد. درصورتی که مشتری بعد از بازه زمانی 7 روز پس از سفارش تصمیم به مرجوع کردن کالا بگیرد، فروشگاه بادبادک از پذیرفتن فاکتور مرجوعی معذور است.

پس از بررسی کالای مرجوعی توسط کارشناسان بخش پشتیبانی، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع داده شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، همان محصول برای مشتری ارسال می شود که هزینه برگشت محصول و ارسال مجدد به عهده مشتری خواهد بود.

 
  • هنگام برگشت محصول خواهشمند است به همراه کالای برگشتی، فاکتور خرید نیز ارسال گردد و از نوشتن هرگونه توضیحات اجتناب شود.
  • هزینه برگشت کالا جهت ارسال به انبار فروشگاه بادبادک به عهده مشتری می‌باشد.
  • در صورت ارسال کالای معیوب و یا ارسال اشتباه کالا، مشتری کالا را از طریق پست عودت داده تا کالای جدید ارسال شود و ضمن عذرخواهی بابت مشکل پیش آمده هزینه ارسال برعهده بادبادک می‌باشد.