کتاب چرا خدا چنین کرد

خرید مجموعه کامل کتاب چرا خدا چنین کرد با قیمت مناسب و کمترین هزینه ارسال

خرید مجموعه کامل کتاب چرا خدا چنین کرد

کتاب چرا خدا چنین کرد

خرید مجموعه کامل کتاب چرا خدا چنین کرد با قیمت مناسب و کمترین هزینه ارسال

ناشر گروه سنی
خرید کتاب های انتشارات جمال
انتشارات: جمال
تعداد جلد: 6 جلد
رده سنی کتاب
گروه سنی: 6 تا 12 سال
موضوع: سوالات پیرامون خدا

کتاب چرا خدا چنین کرد مجموعه‌ای جذاب برای تقویت اطلاعات علمی و خداشناسی، تقویت روحیه پرسشگری و آشنایی کودکان با شگفتی های آفرینش است. شما عزیزان می‌توانید تمامی جلدهای این مجموعه را با قیمت مناسب از سایت کتاب کودک بادبادک تهیه کنید.

یکی از مهمترین عوامل موثر در موفقیت فرزندان، تقویت خلاقیت است و یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش خلاقیت، پرورش روحیه پرسشگری در کودکان است. مجموعه کتاب چرا خدا چنین کرد با تقویت روحیه پرسشگری کودکان، یک مجموعه مناسب برای 5+ سال محسوب می‌شود.

معرفی کتاب چرا خدا چنین کرد

کودکان به‌صورت فطری پرسشگر و دوست‌دار دانایی و آگاهی از دنیای اطراف خود هستند. تا جایی که در بسیاری از موارد، سؤالات زیاد و پشت سر هم کودکان ما بزرگ‌ترها را کلافه می‌کند.

سوالات کودکان در سنین ابتدایی زندگی بیشتر بر محور پدیده‌هایی است که در اطراف خود مشاهده می‌کند. مثلاً اینکه چرا پرنده‌ها نوک دارند، درحالی‌که ما نوک نداریم؟ یا اینکه لاکِ لاک‌پشت چه فایده‌ای دارد؟ و…

اگر به دنبال پاسخ مناسبی برای سوالات کودکان در مورد شگفتی‌های آفرینش هستید، مجموعه چرا خدا چنین کرد؟ کمک بسیار بزرگی به شما خواهد کرد.

علاوه‌براین کتاب قهرمان من یکی مجموعه بسیار مناسب برای آشنایی کودکان با قهرمانان انقلاب اسلامی از جمله شهید قاسم سلیمانی، ابراهیم هادی، مرتضی مطهری، زینب کمایی و علی لندی است. این مجموعه تاثیر بسیاری روی کودکان می‌گذارد و انتخاب بسیار مناسبی برای دادن الگو به کودکان است.

کتاب چرا خدا چنین کرد چند جلد است؟

کتاب چرا خدا چنین کرد در 6 جلد منتشر شده است که عناوین این مجموعه در ادامه ذکر شده است:

  • چرا خدا به کبوتر نوک داده است؟
  • چرا خدا به گاو دُم داده است؟
  • چرا خدا به فیل خرطوم داده است؟
  • چرا خدا به زرافه گردن‌دراز داده است؟
  • چرا خدا به شتر کوهان داده است؟
  • چرا خدا به لاک‌پشت لاک داده است؟

هر جلد این مجموعه با استفاده از داستانی جذاب به پرسش‌های کودکان در مورد خدا پاسخ داده است. علاوه‌براین خانم کلر ژوبرت نیز دارای کتاب‌های متعددی است که در آن به سوالات کودکان در مورد دین  و خدا پاسخ داده است. پیشنهاد می‌کنیم کتاب‌های ایشان را در صفحه خرید کتاب های کلر ژوبرت مشاهده کنید.

خرید کتاب چرا خدا چنین کرد با قیمت مناسب و کمترین هزینه ارسال

مجموعه‌ کتاب‌های خدا چنین کرد داستان‌های کودکانه‌ای است که در قالب قصه‌های شیرین و خواندنی به سوالات کودکان در مورد خدا و شگفتی‌های آفرینش پاسخ می‌دهد. با خواندن این کتاب‌ها می‌توانید تا حدود زیادی به کنجکاوی کودکان در این زمینه پاسخ دهید. شما عزیزان می‌توانید تمامی جلدهای این مجموعه و انواع کتاب مذهبی برای کودکان را با قیمت مناسب از سایت کتاب بادبادک تهیه کنید.

سایر داستان های مناسب برای کودکان

دسترسی سریع
خرید مجموعه
همه چیز از کودکی شروع می شود
logo-samandehi

©کلیه حقوق این وبسایت متعلق به بادبادک است.