بهترین کتاب ها برای کنترل خشم کودکان

  • گروه سنی 3+ سال

۴۰,۰۰۰ تومان۵۹,۰۰۰ تومان

۵۹,۰۰۰ تومان
اطلاعات بیشتر

ناموجود

۴۵,۰۰۰ تومان
۴۰,۰۰۰ تومان
اطلاعات بیشتر

ناموجود

۴۳,۰۰۰ تومان
نامعلوم 0

بهترین کتاب ها برای کنترل خشم کودکان با بیان داستان‌های جذاب و آموزنده به آموزش نحوه رفتار کودک هنگام خشمگین شدن می‌پردازد. کتاب داستان کنترل خشم به کودک کمک می‌کند تا رفتارهای درست و نادرست موقع عصبانی شدن را یاد بگیرد.

  • مشاوره حین خرید کتاب

  • همکاری با ناشرین معتبر

  • ارسال به کل کشور

اشتراک گذاری:

خشم یکی از هیجان‌های طبیعی در همه افراد از جمله کودکان است و نباید جلوی آن گرفته شود؛ بااین‌حال آموزش کنترل خشم و نحوه واکنش نشان دادن، اهمیت چشمگیری دارد و والدین باید این مهارت را به فرزندان خود یاد دهند. خواندن انواع کتاب داستان کنترل خشم بهترین راهکار برای یادگیری روش‌های درست در مواقع عصبانیت است. با تهیه انواع کتاب آموزشی کودک، نحوه صحیح واکنش در مواقع خشمگین شدن را به کودکتان آموزش دهید. از بهترین کتاب ها برای کنترل خشم کودکان می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

خشم شبیه سپر است؛ بهترین کتاب کنترل خشم کودکان

کتاب خشم شبیه سپر است (کودکان و شناخت هیجان‌ها)، یکی از کتاب‌های مهارت‌پروری است که توسط انتشارات مهرسا ترجمه و منتشر شده است. نویسنده این کتاب شونا آینز نام دارد و در این کتاب به موضوع شناخت هیجانات برای کودکان در قالب قصه‌های جذاب پرداخته است.

کتاب خشم شبیه سپر است را می‎توان بهترین کتاب داستان کنترل خشم برای کودکان بالای 5 سال دانست که با تصاویر و نقاشی‌های زیبا توجه کودک را جلب می‌کند. با خرید کتاب کودک از همین ابتدای زندگی فرزندتان را با کتابخوانی آشنا کنید.

کتاب داستان کنترل خشم با عنوان ببر دیگه عصبانی نمی‌شود

کتاب ببر دیگه عصبانی نمی‌شود، یکی از جلدهای مجموعه کتاب رفتارهای خوب به قلم سو گریوز است. این مجموعه کتاب بهترین انتخاب برای افزایش مهارت‌های ارتباطی خردسالان به شمار می‌رود. ببر دیگر عصبانی نمی‌شود یکی از بهترین کتاب ها برای کنترل خشم کودکان محسوب می‌شود که در آن از حیوانات به‌عنوان شخصیت‌های اصلی استفاده شده است. به‌این‌ترتیب ضمن یادگیری مهارت کنترل خشم، قوه خلاقیت و خیال‌پردازی کودک نیز تقویت می‌شود. کتاب ببر دیگه عصبانی نمی‌شود برای گروه سنی الف و ب مناسب است. برای آموزش سایر مهارت‌های زندگی مانند رعایت بهداشت شخصی، می‌توانید کتاب برای آموزش مسواک زدن را از فروشگاه کتاب بادبادک تهیه کنید.

من عصبانی ام؛ بهترین کتاب داستان کنترل خشم

کتاب من عصبانی ام از بهترین کتاب ها برای کنترل خشم کودکان است که داستان‌هایی درباره احساسات بیان می‌کند. این کتاب توسط ایزابل توماس نوشته شده و انتشارات نردبان آن را منتشر کرده است. کتاب من عصبانی ام برای گروه سنی بالای 6 سال مناسب است که به بیان داستان‌های تصویری و مهارت‌های زندگی می‌پردازد. با خرید کتاب معما کودک از فروشگاه کتاب بادبادک می‌توانید مهارت حل مسئله را نیز به کودکان آموزش دهید.

چرا بهترین کتاب ها برای کنترل خشم کودکان را از فروشگاه کتاب بادبادک بخریم؟

فروشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان بادبادک انواع کتاب داستان و شعر کنترل خشم کودکانه را از انتشاراتی‌های معتبر در اختیارتان قرار می‌دهد. با خرید کتاب شعر کودکانه در مورد کنترل خشم از بادبادک از مزایایی مانند ارسال به سراسر کشور با کمترین هزینه و همچنین مشاوره تخصصی رایگان بهره‌مند خواهید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع‌به هرکدام از انواع کتاب داستان کنترل خشم با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید.

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بهترین کتاب ها برای کنترل خشم کودکان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

1بهترین کتاب ها برای کنترل خشم کودکان کدام‌اند؟

خشم شبیه سپر است، من عصبانی ام، ببر دیگر عصبانی نمی‌شود، احساس‌های تو 2، کتاب ماجراهای من و اژدها 2، کنترل خشم و کتاب خرگوش کوچولوی عصبانی از بهترین کتاب ها برای کنترل خشم کودکان اند.

2انواع کتاب داستان کنترل خشم برای چه سنی مناسب هستند؟

کتا‌ب‌های کنترل خشم به آموزش مهارت‌های رفتاری در کودکان می‌پردازد و معمولا برای گروه سنی بالای 5 سال مناسب هستند. بااین‌حال قبل از خرید کتاب موردنظرتان حتما به گروه سنی مناسب آن نیز توجه کنید.

3آیا مطالعه کتاب برای آموزش کنترل خشم مناسب است؟

بله؛ کتاب‌های داستان و شعر کنترل خشم کودکانه با بیان داستان‌های جذاب رفتارهای درست در مواقع خشم را به‌صورت جذابی به کودک آموزش می‌دهند.

همه چیز از کودکی شروع می شود
logo-samandehi

©کلیه حقوق این وبسایت متعلق به بادبادک است.