کتاب می می نی

می می نی، کتاب آموزشی برای مهارت زندگی

خرید مجموعه کامل کتاب می می نی

کتاب می می نی

می می نی، کتاب آموزشی برای مهارت زندگی

نویسنده انتشارات رده سنی
ناصر کشاورز
نام نویسنده : ناصر کشاورز
سال انتشار : 1398
تعداد جلد‌: 12 جلد
لوگو انتشارات افق
نام انتشارات : افق
سایز : خشتی کوچک
جلد ‌: شومیز
رده سنی کتاب
رده سنی : 2+ سال
دسته بندی : مهارت‌های زندگی
گروه سنی : الف

لیست کتاب‌ها

کتاب می می نی (مجموعه 12 جلدی همراه با کیف) از نشر افق

می می نی

مجموعه 12 جلدی همراه با کیف

مجموعه کتابهای می می نی در واقع 12 جلد شعر کودکانه برای آموزش رفتار‌های درست به کودکان بالا 2 سال است. در هر جلد از مجموعه کتاب می می نی، یک مشکل رفتاری برای می‌می‌نی اتفاق می‌افتد و باعث می‌شود که چیزهای جدید یاد بگیرد. در واقع هدف اصلی کتاب های می می نی بررسی مشکلات رفتاری کودکان و آموزش راه‌های صحیح به کودک در قالب قصه و شعر است. مجموعه می می نی از بهترین کتاب‌های کودک در حل مشکلات رفتاری کودکان است. در فروشگاه اینترنتی کتاب بادبادک می‌توانید انواع کتاب شعر کودکان برای آموزش مهارت زندگی و علاقه‌مندی فرزندتان به مطالعه را تهیه کنید.

کتاب می می نی 1-می می نی، الهی بد نبینی

می می نی 1

می می نی، الهی بد نبینی

در واقع هدف اصلی کتاب های می می نی بررسی مشکلات رفتاری کودکان و آموزش راه‌های صحیح به کودک در قالب قصه و شعر است. مجموعه می می نی از بهترین کتاب‌های کودک در حل مشکلات رفتاری کودکان است.در این کتاب می‌می‌نی با کبریت بازی می‌کند و با خطر آتش آشنا می‌شود.

کتاب می می نی 2-می می نی، گل می کشه یا نی نی

می می نی 2

می می نی، گل می کشه یا نی نی

داستان کتاب می می نی گل میکشه یا نی نی از این قرار است که خواهر می می نی در دفترش نقاشی‌های زیبایی می کشد. می می نی هم تصمیم می‌گیرد نقاشی کند تا مادرش خوشحال شود.

کتاب می می نی 3-می می نی، چه دوست نازنینی

می می نی 3

می می نی، چه دوست نازنینی

می می نی با مامانش به صحرا می روند. در آن جا یک توپ پیدا می کند و آن را برای خود بر میدارد. در کتاب می می نی چه دوست نازنینی می می نی یاد می گیرد که اگر چیزی را پیدا کرد آن را به صاحبش برگرداند و این کار او باعث خوشحالی دیگران می شود.

کتاب می می نی 4-می می نی، حالا تمیز ترینی

می می نی 4

می می نی، حالا تمیز ترینی

کتاب می می نی، ماجراهای یک میمون شیرین و بازیگوش به‌صورت شعر است که در هر کتاب با یک مشکل مواجه می‌شود و چیزهای جدید و مفیدی از این طریق یاد می‌گیرد. در این‌ کتاب‌ می‌می‌نی‌ با نتیجه‌ی‌ آشغال‌ ریختن‌ روی‌ زمین‌ آشنا می‌شود.

کتاب می می نی 5-می می نی، تولد و مهمونی

می می نی 5

می می نی، تولد و مهمونی

مجموعه‌ کتاب‌های‌ می‌می‌نی‌ قصه‌های‌ منظومی‌ از بچه‌ میمونی‌ بازیگوش‌ و شیرین‌ است‌. در هر کتاب‌ مشکلی‌ رفتاری‌ از می‌می‌نی‌ سر می‌زند و یا حادثه‌ای‌ برای‌ او پیش‌ می‌آید که‌ در نهایت‌ او را باتجربه‌تر می‌کند. این کتاب داستان می‌می‌نی را تعریف می‌کند که به مهمونی تولد دوستش می‌رود اما آنجا پرخوری می‌کند و دل‌درد می‌گیرد و نمی‌تواند با بچه‌ها بازی کند.

کتاب می می نی 6-یه عالمه شیرینی

می می نی 6

یه عالمه شیرینی

کتاب می می نی، ماجراهای یک میمون شیرین و بازیگوش به‌صورت شعر است که در هر کتاب با یک مشکل مواجه می‌شود و چیزهای جدید و مفیدی از این طریق یاد می‌گیرد.

کتاب می می نی 7-می می نی دیگه بیکاره، دوست و رفیق نداره

می می نی 7

می می نی دیگه بیکاره، دوست و رفیق نداره

کتاب می می نی دیگه بیکاره دوست و رفیق نداره که یکی از کتاب های کیف کتاب می می نی است داستانش از این قرار است که مامان می می نی برایش یک توپ خریده است. می می نی توپش را به دوستانش نمی دهد.دوستانش هم او را تنها می گذارند و می می نی متوجه می شود که نباید دوستانش را این طور از دست بدهد.

کتاب می می نی 8-دوسته با فیل و اردک

می می نی 8

می می نی تو مهدکودک، دوسته با فیل و اردک

در این کتاب می‌می‌نی اولین روز مهدکودک را تجربه می‌کند و آنجا دوست‌های جدید پیدا می‌کند و آواز می‌خواند و بازی می‌کند. او بی قرار است و پرسش‌های بسیاری دارد. آیا او می‌تواند خودش را با مهدکودک تطبیق دهد؟

کتاب می می نی 9-پشت پرده، یه سکه پیدا کرده

می می نی 9

می می نی پشت پرده، یه سکه پیدا کرده

ماجرایش از این قرار است که می می نی خیلی دلش بستنی می خواهد اما هیچ پولی ندارد . او تصمیم می گیرد با ماشین باری اش بازی کند. تا اینکه فکری به ذهنش می‌رسد.

کتاب می می نی 10-پنیر داداش ماسته

می می نی 10

پنیر داداش ماسته، حرف می می نی راسته

در این کتاب دروغ می می نی در ماجرای شکستن ظرف شیرینی برملا می شود و دردسر تازه ای درست می کند.می می نی که خیلی ترسیده است نمی داند چه جوابی به مامانش بدهد.

کتاب می می نی 11-درخت و برگ و ریشه

می می نی 11

درخت و برگ و ریشه، می می نی پیدا میشه

مجموعه‌ کتاب‌های‌ می‌می‌نی‌ قصه‌های‌ منظومی‌ از بچه‌ میمونی‌ بازیگوش‌ و شیرین‌ است‌.در کتاب می‌می‌نی درخت و برگ و ریشه، می می نی پیدا میشه سفارش‌های مادرش را از یاد می‌برد و در شلوغی خیابان مقابل فروشگاه اسباب‌بازی می‌ایستد و گم می‌شود.

کتاب می می نی 12-پرنده رو درخته

می می نی 12

پرنده رو درخته، می می نی شده شلخته

در کتاب پرنده رو درخته می می نی شده شلخته بی دقتی می می نی برای پدربزرگش باعث دردسر می‌شود. پدربزرگ پا روی ماشین اسباب‌بازی می‌گذارد و زمین می‌خورد. حالا چه کار باید کرد؟

مجموعه کتاب‌های می می نی به قلم ناصر کشاورز از بهترین کتاب‌های آموزش رفتار‌های خوب و حل مشکل رفتاری برای کودکان بالای 2 سال است. قصه های می می نی، ماجراهای یک میمون شیرین و بازیگوش است که در هر داستان یک مشکل رفتاری برای او پیش می‌آید و به‌واسطه آن چیزهای جدید یاد می‌گیرد.

در سایت کتاب کودک و نوجوان بادبادک امکان خرید کتاب آموزشی خردسال و خرید مجموعه کتاب‌ های می می نی با تخفیف و کمترین هزینه ارسال فراهم شده است.

داستان مجموعه کتاب های می می نی چیست؟

مجموعه کتاب‌های می می نی در واقع 12 جلد شعر کودکانه برای آموزش رفتار‌های درست به کودکان بالای 2 سال است. در هر جلد از کتاب‌های می می نی، یک مشکل رفتاری برای می‌می‌نی اتفاق می‌افتد و باعث می‌شود که نکات جدید و مفیدی یاد بگیرد.در واقع هدف اصلی قصه های می می نی بررسی مشکلات رفتاری کودکان و آموزش راه‌های صحیح به کودک در قالب قصه و شعر است.

کتاب‌ می می نی از جمله بهترین کتاب آموزش مهارت های زندگی برای کودکان است.در فروشگاه کتاب کودک بادبادک می‌توانید انواع کتاب شعر کودکان برای آموزش مهارت زندگی و علاقه‌مندی فرزندتان به مطالعه را تهیه کنید.

ارزش های آموزشی  مجموعه کتاب می می نی چیست؟

قصه می می نی، ماجراهای یک میمون شیرین و بازیگوش به‌صورت شعر است که در هر کتاب با یک مشکل مواجه می‌شود و نکات جدید و مفیدی از این طریق یاد می‌گیرد. همچنین خواندن کتاب‌های شعر و قصه برای خردسالان در تقویت مهارت‌های آن‌ها تاثیر بسزایی دارد که در ادامه به بررسی این موارد می پردازیم :

تقویت مهارت زبان شناسی: کتاب شعر می می نی، به گسترش مهار‌ت های زبان فارسی کودکان کمک می‌کند و آن‌ها را با واژگان مختلف آشنا می‌کند. با مطالعه متن شعر می می نی، کودکان دایره لغات، واج شناسی و توانایی‌های بیانی زبان خود را افزایش می دهند.

یادگیری واج شناسی: قافیه‌ها در اشعار، آگاهی واج‌شناسی کودکان را برای توسعه مهارت های خواندن و نوشتن ارتقا می‌دهند. با کمک شعرها کودکان یاد می گیرند که آواها را تشخیص داده و مهارت های زبان شناسی خود را بهبود بخشند.

مهارت‌های شناختی: ماهیت ریتمیک شعر می می نی به حافظه و رشد کارکردهای اجرایی کودکان کمک می‌کند. کودکان یاد می گیرند که الگوها را تشخیص دهند، نتایج را پیش بینی کنند و توانایی های شناختی خود را تقویت کنند.

هوش عاطفی و هیجانی: اشعار و قصه‌های می می نی اغلب احساسات و تجربیات می می نی را بیان می‌کنند و به کودکان کمک می‌کنند تا احساسات خود و دیگران را شناسایی و درک کنند. این رشد هوش هیجانی ویژگی هایی مانند همدلی، خودآگاهی و تعاملات اجتماعی تقویت می‌کند.

تعامل و لذت کتابخوانی: اشعار و آهنگ ها توجه کودکان را به خود جلب می کند و خواندن را به تجربه ای سرگرم کننده و تعاملی تبدیل می کند. الگوهای ریتمیک و عناصر ملودیک فضای شادی را ایجاد می کند که عشق به خواندن و قصه گویی را در کودکان پرورش می دهد.

تقویت حافظه: ماهیت ساختاریافته و تکراری اشعار و آهنگ ها باعث افزایش مهارت های حافظه کودکان می شود. یادآوری اشعار یا قافیه ها حافظه آن‌ها را تقویت می کند و به حفظ اطلاعات کمک می کند.

خلاقیت و تخیل: شعرها و ترانه ها اغلب دارای عناصر تخیلی و توصیفی هستند و خلاقیت و تخیل کودکان را جرقه می زنند. آنها می توانند شخصیت ها، تنظیمات و خطوط داستانی را تجسم کنند و توانایی های شناختی و تخیلی خود را تقویت کنند.

علاوه‌براین مجموعه کتاب فسقلی ها نیز یکی از محبوب‌ترین کتاب‌های کودک است که به دنبال آموزش رفتارهای خوب و مهارت‌های زندگی به کودکان است. این مجموعه 45 جلدی از جذاب‌ترین کتاب‌ها برای کودکان است و طرفداران بسیاری دارد.

معرفی الگوهای مثبت قصه‌های می می نی

می‌می‌نی، بچه‌ای بازیگوش و پرانرژی است که در این مجموعه کتاب، به تصویر کشیده شده است. او به طور مداوم در حال شیطنت و دست گل اب دادن است و هر بار مادرش با مهربانی و عطوفت نحوه‌ی انجام درست این کار را به او آموزش می‌دهد. کودک در طی این ماجراها، تجربیات خود را با دوست بازیگوشش می می نی مقایسه می‌کند و در نتیجه، فرآیند پرورش ذهن و تربیت او با استفاده از شعر و ادبیات کودکانه تقویت می‌شود.

سخنی با پدر و مادر، چرا مجموعه کتاب ماکاموشی را بخریم؟

آموزش مهارت های اجتماعی و رفتار صحیح به کودکان با کتاب داستان در قالب شعر و ترانه مزایای زیادی دارد از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:
الگوهای نقش مثبت: کتاب‌های داستان در قالب شعر مانند مجموعه قصه های می می نی اغلب دارای شخصیت‌هایی هستند که مهارت‌ها و رفتارهای اجتماعی مثبت را نشان می‌دهند. کودکان می توانند از رفتارهای این شخصیت ها همدلی، احترام و مهربانی و … را بیاموزند.
رشد اخلاقی: اشعار و سرودهای همراه با نکات آموزشی می توانند ارزش ها و اصول اخلاقی را در کودکان پرورش دهند. آن‌ها می توانند از طریق ماجراهای جذاب و به یاد ماندنی درباره صداقت، انصافد و دیگر فضایل مهم بیاموزند.
تنظیم عاطفی: مجموعه قصه های می می نی به چالش های عاطفی می‌پردازد و راهکارهایی برای تنظیم هیجانی ارائه می‌دهد.کودکان از می می نی یاد می گیرند که چگونه با ناامیدی، عصبانیت یا غم از طریق تجربیات او کنار بیایند و هوش هیجانی و خودکنترلی را پرورش دهند.

سخنی با کودک و نوجوان، چرا کتاب می می نی را بخوانیم؟

کتاب می می نی، قصه های شیرین و دوست داشتنی از یک میمون بازیگوش را روایت می‌کند. این کتاب اثر ناصر کشاورز، یکی از بهترین نویسندگان در حوزه کودک بوده که انتشارات افق آن را منتشر کرده است. اهمیت و شیوه دوست‌یابی، ارزش راستگویی، آیین شرکت در مهمانی کودکانه یا توجه به بهداشت قسمتی از موضوعاتی است که در مجموعه قصه های می می نی به زبان ساده و شیرین به شما کودکان و نوجوانان عزیز آموزش داده می‌شود.متن ساده کتاب میمینی و استفاده از شیوه آموزش همراه با شعر در کنار نقاشی‌های رنگارنگ، نه‌تنها توجه شما را جلب می‌کند، بلکه شما را از ورق زدن مداوم کتاب و شنیدن داستان نیز خسته نمی‌کند.

خواندن این کتاب به چه کسانی توصیه می‌شود؟

کتاب‌های می‌می‌نی برای گروه سنی 1 سال به بالا بسیار مناسب است. در واقع این مجموعه برای گروه سنی الف است. اگر به دنبال کتاب برای کودکان زیر یک سال هستید، پیشنهاد می‌کنیم صفحه کتاب نوزاد را در سایت بادبادک مشاهده کنید.

در مورد كتاب داستان می می نی گفت‌و‌گو کنید

در اینجا چند سوال وجود دارد که می توانید پس از خواندن مجموعه قصه های می می نی از کودکان بپرسید:
  1. قسمت مورد علاقه شما کدام جلد بود؟ می توانید آن را توصیف کنید؟
  2. آیا کتاب را خنده دار دیدید؟ کدام قسمت شما را به خنده انداخت؟
  3. مشکل یا چالش اصلی که می می نی در داستان با آن روبرو شد را چگونه توصیف می کنید؟
  4. از ماجراهای می می نی چه آموختید؟ آیا چیزی شما را شگفت زده کرد؟
  5. اگر می توانستید پایان داستان میمینی را تغییر دهید، چه کاری را متفاوت انجام می دادید؟
  6. اگر جای می می نی بودید چه احساسی داشتید؟ آیا هیجان زده می شدید یا می ترسیدید؟
  7. آیا می‌توانید به موقعیت‌های واقعی زندگی فکر کنید که بتوانید درس‌ها یا ارزش‌های آموخته‌شده از کتاب را در آن موضعیت به کار ببرید؟
  8. اگر بخواهید دنباله ای برای این داستان بنویسید، چه نوع ماجرایی برای می می نی ایجاد می کنید؟
  9. آیا کتاب می می نی شما را برای خواندن بیشتر ترغیب کرد؟

این سوالات می تواند به جرقه زدن بحث کمک کند، کودکان را به تفکر درباره داستان، شخصیت ها و مضامین ارائه شده در کتاب را تشویق کند.

خرید مجموعه کتاب می می نی با بهترین قیمت از فروشگاه کتاب بادبادک

کتاب‌های می می نی مجموعه‌ای جذاب برای خردسالان است که به وسیله آن می‌توانند رفتار صحیح را جایگزین رفتارهای اشتباه کنند. شناخت رفتار خوب و بد از سنین کودکی اهمیت ویژه‌ای دارد و برای برقراری ارتباط اجتماعی موفق در آینده ضروری است.

برای خرید کتاب های می می نی با قیمت مناسب همین حالا می¬‌توانید از طریق سایت کتاب بادبادک اقدام کنید. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مجموعه پیشنهاد می¬‌کنیم از طریق واتس‌¬اپ با شماره 09016788666 ارتباط بگیرید.

پاسخ به سوالات پرتکرار شما

1مجموعه کتابهای می می نی برای چه سنی مناسب است؟

کتاب های می می نی را می‌توانید برای فرزندان دو سال به بالای خود تهیه کنید و شعرهای جذاب و آموزنده آن را برایشان بخوانید.

2محتوای کتاب می می نی چیست؟

متن کتاب می می نی شعر است که رفتارهای خوب را به خردسالان آموزش می‌دهد و با نقاشی‌های جذاب، توجه آن‌ها را جلب می‌کند.

3مجموعه کتاب های می می نی چند جلد است؟

مجموعه کتاب می می نی ۱۲ جلد است که در هر کتاب یک رفتار صحیح در قالب شعر به کودک آموزش داده می‌شود.

سایر کتاب‌های مناسب برای حل مشکلات رفتاری کودکان

دسترسی سریع
خرید مجموعه
همه چیز از کودکی شروع می شود
logo-samandehi

©کلیه حقوق این وبسایت متعلق به بادبادک است.