خرید کتاب نوزاد و نوپا

خرید اینترنتی کتاب برای نوزاد و کودکان زیر ۳ سال با قیمت مناسب و ارسال سریع به سراسر ایران

شاید والدین کمی از تاثیر مثبت خواندن کتاب برای نوزاد خود اطلاع داشته باشند. خواندن کتاب برای نوزاد او را با صداهای لازم برای سخن گفتن آشنا می‌کند و نقش بستن واژه‌ها را در ذهن او به همراه دارد. همین موضوع باعث تقویت دایره واژگان و قدرت سخن گفتن نوزاد می‌شود. مشاهده تصاویر کتاب نوزاد قدرت تشخیص و تجسم را در مغز نوزاد افزایش می‌دهد. با بلند خواندن کتاب قصه برای نوزاد به تقویت هوش و حافظه فرزند خود کمک کنید.

در این صفحه انواع کتاب مخصوص نوزاد و کودکان زیر ۳ سال را مشاهده می‌کنید. شما می‌توانید انواع کتاب نوزاد، کتاب خردسال و کتاب نوجوان را با قیمت مناسب از سایت فروشگاهی بادبادک خریداری کنید.

خرید کتاب می می نی برای کودکان
خرید کتاب حمام برای نوزدان و کودکان

پاسخ به سوالات شما

1از چه سنی می‌توان خواندن کتاب برای نوزادان را شروع کرد؟

خواندن کتاب برای نوزادان را می‌توان از بدو تولد آغاز کرد. با بلند خواندن کتاب قصه برای نوزاد به تقویت قدرت سخن گفتن، وسعت گرفتن دایره واژگان و تقویت هوش و حافظه او کمک خواهید کرد.

2بهترین کتاب برای تقویت هوش نوزاد کدام است؟

از جمله بهترین کتاب برای تقویت هوش نوزاد می‌توان به مجموعه «شیوه‌های تقویت هوش نوزاد» و «کارت سیاه و سفید» اشاره کرد. انواع کتاب‌ تقویت هوش نوزاد در فروشگاه بادبادک قابل‌سفارش هستند.

3بهترین کتاب برای نوزادان چه کتابی است؟

کتاب حمامی کودک، کتاب‌های پارچه‌ای، مقوایی و کتاب نوزاد سیاه سفید از بهترین انواع کتاب‌ مخصوص نوزاد هستند. برای خرید این کتاب‌ها و سایر انواع کتاب برای نوزادان از طریق فروشگاه بادبادک اقدام کنید.

همه چیز از کودکی شروع می شود
logo-samandehi

©کلیه حقوق این وبسایت متعلق به بادبادک است.