کتاب آرتمیس فاول

خرید مجموعه کامل کتاب آرتمیس فاول با 10% تخفیف ویژه و ارسال رایگان

خرید مجموعه کامل کتاب آرتمیس فاول

کتاب آرتمیس فاول

خرید مجموعه کامل کتاب آرتمیس فاول با 10% تخفیف ویژه و ارسال رایگان

نویسنده انتشارات رده سنی
تصویر اوئن کالفر نویسنده کتاب آرتمیس فاول
نام نویسنده: اوئن کالفر
سال انتشار: 1382
جوایز: 5 جایزه
تعداد جلد‌: 8 جلد
لوگو انتشارات افق
نام انتشارات: نشر افق
مترجم: شیدا رنجبر
قطع: پالتویی- رقعی
جلد: شومیز
رده سنی کتاب
رده سنی: 12+ سال
دسته بندی: کتاب ماجراجویی
گروه سنی: گروه سنی د, گروه سنی ه

آرتمیس فاول و گروگان گیری

آرتمیس فاول 1

گروگان گیری

آرتمیس فاول نوجوان 12 ساله­‌ای است که با یک نقشه زیرکانه، به دنیای تبهکاران پا می­‌گذارد. آرتمیس فاول که فکر می­‌کند، تمام قوانین دنیای جن­‌ها را می­‌داند، افسر ویژه اجنه را گروگان می­‌گیرد. او هرگز فکرش را نمی­‌کرد که درگیر چه اتفاقات وحشتناکی خواهد شد. در سرزمین اجنه هم گاهی قوانین هم زیر پا گذاشته می­‌شوند.

آرتمیس فاول و ماجرای شمال

آرتمیس فاول 2

ماجرای شمال

پدر آرتمیس توسط مافیای روسیه گروگان گرفته شده و او باید مبلغ هنگفتی را برای آزادی پدر عزیزش بپردازد. سروان هالی که از نیروهای ویژه اجنه است، مانعی بزرگ بر سر راه آرتمیس است. آیا پسرک نابغه می­‌تواند با اجنه درگیر شود؟ ادامه این داستان را در کتاب آرتمیس فاول و ماجرای اجنه بخوانید.

آرتمیس فاول و رمز ابدی

آرتمیس فاول 3

رمز ابدی

آرتمیس فاول نابغه­‌ای است که دومی ندارد. او با ترکیب قطعات چند سلاح موفق می‌­شود یک ابر رایانه بسازد که از فناوری انسان‌ها پیشرفته‌­تر است. آرتمیس قصد دارد این اختراع عجیب را به اسپرو، فردی که با مافیا سروکار دارد بفروشد؛ اما حتی آرتمیس فاول هم در جریان یک معامله سری، رودست می­‌خورد.

آرتمیس فال و انتقام اپال

آرتمیس فاول 4

انتقام اپال

موجودات زیرزمینی همین حالا به کمک آرتمیس فاول نیاز دارند. همین حالا و نه یک لحظه دیرتر! متاسفانه اجنه تمام اسرارشان را از ذهن آرتمیس پاک کرده‌اند و پسرک هم مشغول دزدی از بانک مونیخ است.

آرتمیس فال و مهاجران گمشده

آرتمیس فاول 5

مهاجران گمشده

آرتمیس فاول، بالاخره یک رقیب پیدا می‌کند. دختری نوجوان که حالا از وجود جن و پری‌ها باخبر شده و تصمیم می‌گیرد یک دیو را شکار کند. درست مثل آرتمیس که زمانی قصد داشت اجنه را به دام بیاندازد، اما مبارزه به این دو رقیب محدود نمی‌شود. برای خواندن ادامه ی این رقابت نفسگیر، کتاب آرتمیس فاول و مهاجرن گمشده را تهیه کنید.

آرتمیس فال و معمای زمان

آرتمیس فاول 6

معمای زمان

بالاخره زمانش فرا رسید تا آرتمیس فاولِ نوجوان، با بزرگترین دشمن خودش روبرو شود. مبارزه پری‌های مسلح و ترول‌های آدم‌خوار و گابلین‌های آتش‌ساز دیگر برای آرتمیس جالب نیست. پس تصمیم می­‌گیرد به مبارزه با خودش برخیزد و خلاف را کنار بگذارد. با وجود اینکه سخت به این نتیجه رسید باز هم وارد عملیات تبهکارانه می­‌شود.

آرتمیس فال و عقده ی آتلانتیس

آرتمیس فاول 7

عقده ی آتلانتیس

آرتمیس نوجوانِ زیرکی بود البته تا قبل از اینکه در میان جادو گرفتار شود. حالا نه تنها قدرت پیشگویی‌­اش را از دست داده بلکه چیزهایی می­‌بیند که اصلاً وجود خارجی ندارند. مسئله این است که آرتمیس فاول تبدیل به پسری مهربان شده و توانایی مبارزه ندارد. کتاب آرتمیس فاول و عقده­­ ی آتلانتیس شما را شگفت‌­زده می‌­کند.

آرتمیس فال و آخرین نگهبان

آرتمیس فاول 8

آخرین نگهبان

اپال کوبویی نقشه‌­ای طراحی کرده که بعد از نابودی سرزمین اجنه، به زمین انسان­‌ها جمله کند. اگر آرتمیس فاول با همراهی اجنه نتوانند او را شکست دهند، همه چیز نابود می­‌شود.

مجموعه کتاب آرتمیس فاول به قلم اوئن کالفر، نویسنده ایرلندی، در یک مجموعه ۸ جلدی توسط نشر افق در ایران چاپ و منتشر می‌شود. مجموعه کتاب آرتمیس فاول یک مجموعه کتاب فانتزی و ماجراجویی بوده که برای نوجوانان بالای ۱۲ سال نوشته شده است. کتاب آرتمیس فاول یکی از  پرفروش ترین کتاب های نوجوانان است که تابه‌امروز به ۵۵ زبان زنده دنیا ترجمه شده و بیش از ۲۶ میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رسیده است.

کتاب آرتمیس فاول، ماجرایی جذاب و پیچیده دارد و همین داستان گیرا، باعث شده تا این مجموعه کتاب در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار بگیرد. مجموعه کتاب آرتمیس فاول با استقبال فراوان خوانندگان در سراسر جهان روبرو شده و توانسته برنده ۵ جایزه معتبر جهانی شود. از روی آرتمیس فاول 1 و 2، در سال ۲۰۲۰ فیلم سینمایی نیز اقتباس شده است. اگر شجاعت کافی برای ماجراجویی در دنیای زیرزمینی اجنه را دارید، از خواندن آرتمیس فاول غافل نشوید.

خلاصه داستان کتاب آرتمیس فاول

آرتمیس فاول یک نابغه ۱۲ساله و تبهکار حرفه‌ای است که به انجام جرم‌های بزرگ شهرت دارد. ثروت خانواده آرتمیس فاول، توسط پدرش از دست رفته و او با گروگان گرفتن یک جن، سعی دارد آن ارث را بازگرداند! در ادامه داستان، آشنایی او با یک افسر پلیس جن، اتفاقات مجموعه کتاب آرتمیس فاول را رقم می‌زند. حتی نابغه بودن هم گاهی به ضرر آرتمیس تمام می‌­شود و جان آرتمیس را به خطر می‌اندازد!

یکی دیگر از مجموعه فانتزی نشر افق که طرفداران فراوانی دارد، مجموعه کتاب آخرین شاگرد است. این مجموعه نیز از پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیاست که در ژانر فانتزی نوشته شده است. این مجموعه نیز قابل دسترس در سایت بادبادک است.

ارزش‌های مثبت مجموعه کتاب آرتمیس فاول

با خرید مجموعه ارتمیس فاول و خواندن آن، ارزش‌های مثبت بسیاری نصیب نوجوانان می‌شود. در ادامه به برخی از این ارزش‌ها اشاره می‌کنیم:

  • دوستی و همکاری: شخصیت آرتمیس فاول و هالی شورت، در ابتدا دشمن یکدیگر هستند، ولی در ادامه داستان با یکدیگر برای نجات دنیا متحد می‌شوند. این موضوع به نوجوانان نشان می‌دهد که آن‌ها حتی زمانی که با دشمن خود متحد شوند، می‌توانند با هم به اهداف مشترک برسند.
  • اهمیت خانواده: ارتمیس فاول برای خانواده خود ارزش بسیاری قائل است و برای نجات خانواده‌اش، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند. نوجوانان با پی بردن به چنین موضوعی بعد از خواندن مجموعه کتاب آرتمیس فاول، متوجه می‌شوند که خانواده و حمایت از آن‌ها، همیشه باید بزرگ‌ترین اولویت فرد باشد.
  • اهمیت علم و فناوری: آرتمیس یک مجرم نابغه است که برای حل کردن مشکلاتش در طول داستان، از علم و فناوری استفاده می‌کند. نوجوانان با خواندن این جریانات به یادگیری علوم و تکنولوژی علاقه‌مند می‌شوند.

این‌ها فقط چند مورد از ارزش‌های مثبت مجموعه آرتمیس فاول محسوب می‌شوند. ماجرای جذاب و گیرای این کتاب، به نوجوانان کمک می‌کند تا در دنیای تخیلات خود غرق شوند و داستان‌پردازی کنند؛ همین موضوع و اتفاقاتی که در طول داستان می‌افتد، آن‌ها را به دنیای عجیب‌وغریب موجودات افسانه‌ای علاقه‌مند می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم علاوه‌بر کتاب آرتمیس فاول، صفحه خرید کتاب دونده هزارتو را نیز در سایت بادبادک مشاهده کنید. این مجموعه نیز از رمان‌های محبوب دنیا در ژانر فانتزی و وحشت است و از روی آن نیز فیلم سینمایی ساخته شده است.

خطاب به پدر و مادرها؛ چرا باید کتاب آرتمیس فاول را برای فرزند خود بخرید؟

با خرید کتاب آرتمیس فاول برای فرزند نوجوان خود، همه ارزش‌های مثبتی که در این کتاب وجود دارد را به او هدیه می‌دهید. همچنین، مجموعه کتاب آرتمیس فاول داستان‌های هیجان‌انگیز و جذابی دارد که فرزند شما را به کتاب خواندن علاقه‌مند می‌کند. شخصیت‌های عجیب و دوست‌داشتنی این مجموعه کتاب، هر کدام ویژگی‌های شخصیتی خاص خود را دارند که فرزندتان را با دنیای اطراف خود بیشتر آشنا می‌کند. اگر می‌خواهید فرزند نوجوان شما با یکی از بهترین مجموعه کتاب‌های داستانی فانتزی در سراسر جهان آشنا شود، بدون لحظه‌ای تردید، همین الان برای خرید آرتمیس فاول اقدام کنید.

اگر پس از خواندن کتاب آرتمیس فاول به دنبال مجموعه جذابی دیگری در همین ژانر هستید،‌ پیشنهاد می‌کنیم صفحه مجموعه کتاب جنگاوران جوان را در سایت بادبادک مشاهده کنید.

خطاب به نوجوانان؛ چرا باید مجموعه کتاب آرتمیس فاول را بخوانید؟

خطاب به شما نوجوانان عزیز! شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که اصلا چرا باید کتاب ارتمیس فاول را بخوانید؟ خوب پاسخ به این سوال بسیار ساده است:

  • با خرید مجموعه کتاب آرتمیس فاول، وارد دنیای تخیلی و هیجان‌انگیز می‌شوید که پر از ماجراجویی است.
  • شخصیت اصلی این مجموعه کتاب، آرتمیس فاول، و بقیه شخصیت‌ها بسیار دوست‌داشتنی هستند و حتما از آن‌ها خوشتان می‌آید.
  • شما با خرید کتاب ارتمیس فاول، به یکی از بهترین مجموعه کتاب‌هایی که تابه‌امروز در سراسر جهان چاپ شده است، دسترسی دارید.
  • اگر اهل خیال‌پردازی هستید، با خرید کتاب‌های آرتمیس فاول، فرصت گشت‌وگذار در دنیایی افسانه‌ای با بهترین سیر داستانی را پیدا خواهید کرد. اگر شما هم مثل بسیاری از نوجوانان در سراسر دنیا، شیفته داستان‌های فانتزی و ماجراجویی هستید، خرید آرتمیس فاول را فراموش نکنید.

جوایز مجموعه کتاب آرتمیس فاول

کتاب آرتمیس تاکنون موفق به کسب معتبرترین جوایز رسمی در سراسر دنیا شده است. از جمله جوایز کتاب ارتمیس فاول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز
  2. برنده جایزه ملی کتاب انگلستان سال 2002
  3. جایزه Bisto Merit Awards در سال 2001
  4. جایزه کتاب کودک سال Irish Book Awards در سال 2001
  5. جایزه کتاب سال Waterstones Children’s Book Prize در سال 2002

مجموعه کتاب آرتمیس فاول بارها موردتحسین قرار گرفته است و طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. خواندن این مجموعه کتاب موفق با شهرت جهانی را به همه نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.  همچنین مجموعه کامل کتاب تام گیتس را که به عنوان محبوب‌ترین و پر‌فروش‌ترین کتاب‌های طنز برای کودکان و نوجوانان هستند را به شما پیشتهاد می کنیم.

خرید کتاب آرتمیس فاول با قیمت مناسب از سایت کتاب بادبادک

اگر نوجوانی را می‌شناسید که به کتاب‌های فانتزی و ماجراجویی علاقه دارد، بدون لحظه‌ای درنگ برای خرید مجموعه کتاب آرتمیس فاول از بادبادک اقدام کنید. شما عزیزان می‌توانید از طریق همین صفحه، مجموعه ۸ جلدی یا هر جلد کتاب را به‌طورمجزا مستقیما خریداری کنید.

ساکن هر کدام از شهرهای ایران عزیزمان که باشید، سفارش‌تان در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید. برای دریافت مشاوره به‌منظر انتخاب کتاب یا روش خرید از سایت، با شماره‌های درج‌شده در سایت تماس بگیرید.

پاسخ به سوالات پرتکرار شما

1کتاب آرتمیس فاول چند جلد است؟

کتاب آرتمیس فاول مجموعه‌ای 8 جلدی است که توسط نشر افق منتشر شده است. شما عزیزان می‌توانید تمامی جلدهای این مجموعه را با 10% تخفیف ویژه و ارسال رایگان در سایت کتاب بادبادک تهیه کنید.

2کتاب آرتمیس فاول مناسب کدام گروه سنی است؟

مجموعه کتاب آرتمیس فاول مناسب   نوجوانان بالای 12 سال  (گروه سنی د, گروه سنی ه) است.

3داستان کلی کتاب آرتمیس فاول چیست؟

آرتمیس فاول یک نابغه ۱۲ساله و تبهکار حرفه‌ای است که به انجام جرم‌های بزرگ شهرت دارد. ثروت خانواده آرتمیس فاول، توسط پدرش از دست رفته و او با گروگان گرفتن یک جن، سعی دارد آن ارث را بازگرداند! و …

شخصیت‌های داستان

تصویر آرتمیس فاول قهرمان اصلی کتاب آرتمیس فاول
آرتمیس فاول

آرتمیس فاول، شخصیت اصلی داستان، یک نابغه ۱۲ساله بوده که در خانواده‌ای ثروتمند و قدرتمند بزرگ شده است. همه آرتمیس فاول را به جرم‌های بزرگش می‌شناسند!آرتمیس بدست آوردن ثروت قوانین را زیر پا می‌گذارد، او وارث امپراتوری فاول بوده که ار چندین نسل قبل در راه‌های غیرقانونی قدم گذاشته‌اند. او در ابتدا شخصیتی منفی و خشک داشته و در طول مجموعه و بخاطر تأثیر اجنه و مادرش که برخلاف او و پدرش، زنی نوع دوست است، اخلاقش آنچنان تغییر می‌کند که در آخرین جلد قهرمان اصلی داستان می‌شود.

سایر رمان های محبوب و پرفروش نوجوان در ژانر فانتزی

دسترسی سریع
خرید مجموعه
همه چیز از کودکی شروع می شود
logo-samandehi

©کلیه حقوق این وبسایت متعلق به بادبادک است.