کتاب منظومه شمسی برای کودکان

  • گروه سنی 3+ سال

۶۹,۰۰۰ تومان۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان

ستاره‌ها و آسمان در شب همواره جذابیت‌های خاصی برای کودکان دارد و قسمتی از خیال‌پردازی‌های آن‌ها را به خود اختصاص داده است. حتما شما هم تاکنون در کودکی به گرفتن ستاره‌ای نورانی در دست فکر کرده‌اید یا رویای پرواز در آسمان میان ماه و ستاره‌ها را داشته‌اید. چه بهتر که از این علاقه کودکانه برای آموزش علم نجوم و آشنایی با سیاره های منظومه شمسی به کودکان استفاده کنیم. با خرید انواع کتاب منظومه شمسی برای کودکان نه‌تنها کنجکاوی کودکان درباره آسمان پررمزوراز را برطرف می‌کنید که علاقه آن‌ها را هم به علم‌آموزی بیشتر خواهید کرد.

۶۹,۰۰۰ تومان
۹۹,۰۰۰ تومان
۱۱۰,۰۰۰ تومان
اطلاعات بیشتر

ناموجود

۷۵۰,۰۰۰ تومان
۸۰,۰۰۰ تومان
نامعلوم 0
  • مشاوره حین خرید کتاب

  • همکاری با ناشرین معتبر

  • ارسال به کل کشور

اشتراک گذاری:

کودکان قوه تخیل فوق‌العاده و توانمندی عجیبی برای یادگیری دارند. از طرفی خلاقیت و مهارت‌های مختلف کودکان با شنیدن داستان‌های تخیلی و ورق زدن صفحات کتاب پر از نقاشی افزایش پیدا می‌کند. ازهمین‌رو نشان دادن عکس منظومه شمسی به کودکان و صحبت کردن درباره ستاره‌ها و سیاره‌ها می‌تواند ذهن آن‌ها را تا حد قابل‌توجهی برای یادگیری و علاقه به علم در آینده باز کند.

کتاب سفر واقعی به منظومه شمسی با انواع عکس منظومه شمسی واقعی

«سفر واقعی به منظومه شمسی» بهترین کتاب منظومه شمسی برای کودکان بالای ۱۰ سال و نوجوانان است که با عکس‌های جذاب و واقعی اطلاعات علمی و دقیقی به فرزندتان می‌دهد. اگر به‌دنبال یک کتاب علمی نوجوان در حوزه نجوم هستید، حتما این کتاب را در فهرست انتخاب‌های خود قرار دهید.

کتاب من زمین هستم یک سیاره چند میلیارد ساله

کتاب «من زمین هستم یک سیاره چند میلیارد ساله» با متن روان و تصاویر جذاب خود توجه کودکان را جلب می‌کند و اطلاعات مفیدی راجع‌به فضا و سیاره‌ها مخصوصا سیاره زمین در اختیارشان قرار می‌دهد. این کتاب برای کودکان بالای ۵ سال مناسب است و با استفاده از داستانی از زبان زمین، اطلاعات جالبی درباره زمین‌شناسی به آن‌ها می‌دهد. اگر می‌خواهید تاریخ زمین را به‌خوبی به کودکانتان آموزش دهید حتما به سراغ کتاب دایناسورها برای کودکان بروید.

دایره المعارف مصور فضا؛ بهترین کتاب با عکس منظومه شمسی برای کودکان

اگر می‌خواهید مجموعه‌ای از عکس‌های بی‌نظیر منظومه شمسی برای کودکان داشته باشید، دایره‌المعارف مصور فضا بهترین انتخاب برای شما است. این کتاب با کاغذ گلاسه و جلد سخت یکی از بهترین فرهنگ‌نامه‌های علمی برای کودکان و نوجوان به شمار می‌رود. با استفاده از این کتاب و بیان داستان کوتاه درباره هر یک از عکس‌های آن، اطلاعات جالبی در اختیار فرزندانتان قرار خواهید داد.

آشنایی با سیاره های منظومه شمسی با کتاب چرا و چگونه ۳۵ (سیاره زمین)

انواع جلدهای کتاب چرا و چگونه دانستنی‌های جذابی درباره پدیده‌های مختلف از جمله سیاره های منظومه شمسی دارد. در جلد ۳۵ کتاب چرا و چگونه  نویسنده با استفاده از عکس‌ها، نقشه‌ها و طرح‌های گوناگون به پیدایش، تغییرات، منابع و حیات زمین پرداخته است.

خرید اینترنتی کتاب منظومه شمسی برای کودکان از فروشگاه کتاب کودک و نوجوان بادبادک

اگر قصد دارید فرزندانی خلاق و علاقه‌مند به علم تربیت کنید، از همان کودکی باید این فرایند را آغاز کنید. سیاره های منظومه شمسی معمولا یکی از مباحث موردعلاقه بسیاری از کودکان است که حتی می‌تواند آن‌ها را به سمت تحصیل در رشته نجوم سوق دهد. شما عزیزان انواع کتاب منظومه شمسی برای کودکان و نوجوانان در هر رده سنی را می‌توانید از فروشگاه کتاب بادبادک تهیه کنید. برای دریافت مشاوره تخصصی از کارشناسان بادبادک با شماره تلفن ۰۹۰۱۶۷۸۸۶۶۶ تماس بگیرید و بهترین کتاب‌ها را برای فرزندتان انتخاب کنید.

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب منظومه شمسی برای کودکان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

1کتاب آشنایی با سیاره های منظومه شمسی برای چه سنینی مناسب است؟

انواع کتاب منظومه شمسی برای کودکان را می‌توانید برای فرزندان سه سال به بالای خود تهیه کنید.

2بهترین کتاب منظومه شمسی برای کودکان چیست؟

نویسندگان و مترجمان مختلفی کتاب‌های فوق‌العاده‌ای برای آشنایی کودکان با منظومه شمسی نوشته‌اند. باتوجه‌به رده سنی کتاب و علاقه فرزندتان می‌توانید از میان کتاب‌های معرفی‌شده در فروشگاه کتاب بادبادک بهترین کتاب را انتخاب کنید.

3چرا باید به کودکان درباره منظومه شمسی آموزش دهیم؟

کودکان بسیار کنجکاو هستند و با نگاه کردن به آسمان ذهنشان درگیر سوالات فراوانی می‌شود. با تهیه کتاب منظومه شمسی برای کودکان نه‌تنها به آن‌ها درباره فضا می‌آموزید، بلکه به رشد فکری، رشد عاطفی، بهبود استقلال و عزت نفس آن‌ها نیز کمک می‌کنید.

همه چیز از کودکی شروع می شود
logo-samandehi

©کلیه حقوق این وبسایت متعلق به بادبادک است.