کتاب آمادگی برای نوشتن

  • ناشر نردبان
  • نویسنده زهراسادات یاسینی
  • گروه سنی 4 تا 6 سال

ناموجود

نامعلوم 0
  • مشاوره حین خرید کتاب

  • همکاری با ناشرین معتبر

  • ارسال به کل کشور

اشتراک گذاری:
سایر ویژگی‌های محصول
نویسنده کودک و نوجوان

زهراسادات یاسینی, صنم خوش عاطفه

گروه سنی

گروه سنی الف

تعداد صفحه

40

کتاب ایرانی/ خارجی

ایرانی

انتخاب قطع کتاب

رحلی

نوع جلد

شومیز

انتشارات کودک و نوجوان

دسته بندی موضوعی

, ,

وزن

112 کیلوگرم

کتاب آمادگی برای نوشتن از مجموعه کتابهای انتشارات نردبان برای گروه سنی پیش از دبستان است. این کتاب با هدف آماده سازی کودکان برای ورود به مقطع اول دبستان منتشر شده است. در ادامه نکاتی در مورد هدف و نوع فعالیت های کتاب آورده شده است. با بادبادک همراه باشید.

 

چرا کتاب آمادگی برای نوشتن را برای کودکمان کار کنیم؟؟؟

طبق نظر متخصصان، کودک قبل از اینکه بتواند بنویسد، باید عضلات کوچک انگشت هایش تقویت شده باشد، چشم و دستش هماهنگی کامل پیدا کرده باشد، توانایی در دست گرفتن مداد و کشیدن شکل ها و خط هایی مانند خط عمودی، افقی، بعلاوه، ضربدر، خط کج، دایره، مربع، مثلث و … را به دست آورده باشد.کتاب آمادگی برای نوشتن حاوی فعالیت هایی است که از طریق تقویت عضلات کوچک انگشتان دست و افزایش هماهنگی چشم و دست کودک را برای نوشتن آماده می کند.

 

هدف از نوشتن

در کتاب آمادگی برای نوشتن، فعالیت‌های گنجانده شده تا کودک مهارت های پایه ی نوشتن را کسب کند. همچنین کتاب با توجه به مندرجات کتاب راهنمای برنامه و فعالیت های آموزشی و پرورشی دوره پیش دبستانی تعریف شده است. اهداف نوشتن در این کتاب این گونه بیان شده است: در دست گرفتن صحیح مداد، دورکشی نوشتاری، وصل کردن خط چین ها و نقطه چین ها، ترسیم خط های جهت دار منظم از راست به چپ، خط های افقی و عمودی، و ترسیم تفکرات در قالب خط های ابداعی.

 

نوع فعالیت های کتاب

فعالیت های کتاب آمادگی برای نوشتن تلفیقی هستند؛ بنابراین علاوه بر اهدافی که گفته شد، اهداف دیگری نیز دارند؛ مانند پرورش خلاقیت و مهارت حل مسئله، پرورش مهارت سخن گفتن، پرورش مهارت مشاهده، افزایش دقت و تمرکز و درک مفاهیم شناختی مانند بالا / پایین، سبک / سنگین، کوچک / بزرگ، کوتاه / بلند، چپ / راست و …

فعالیت های این کتاب دارای دو بخش است: در بخش اول کودکان باید با استفاده از مواد و اشیای مختلف که در دسترس اند و همچنین با استفاده از دورریختنی ها فعالیت‌هایی را خارج از کتاب انجام دهند این فعالیت‌ها شامل خمیر بازی، تا زدن و برش، گره زدن و … است. مربی می تواند با توجه به نیاز و توانایی کودکان این تمرین ها را در طول سال تکرار کند. بخش دوم شامل فعالیت هایی است که کودکان در کتاب انجام می دهند. این فعالیت‌ها شامل ماز کشیدن، کشیدن خط ها و شکل های مختلف، کامل کردن، نوشتن خطوط به صورت پررنگ کردن یا وصل کردن نقطه چین هاست.

 

نحوه ی سفارش و خرید کتاب

کتاب آمادگی برای نوشتن از سری کتاب های انتشارات نردبان است که کودکان با انجام دادن فعالیت های هدف دار این کتاب، برای ورود به مدرسه آمادگی لازم را به دست می آورند.

شما می توانید به راحتی کتاب آمادگی برای نوشتن را از طریق سایت بادبادک سفارش بدید و این کتاب را برای کودک تان تهیه کنید.

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب آمادگی برای نوشتن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

همه چیز از کودکی شروع می شود
logo-samandehi

©کلیه حقوق این وبسایت متعلق به بادبادک است.