کتاب جادوی نقاشی با کف دست

  • ناشر ذکر
  • نویسنده طاهره شاه محمدی
  • گروه سنی 3 تا 6 سال

۳۲,۰۰۰ تومان

نامعلوم 0
  • مشاوره حین خرید کتاب

  • همکاری با ناشرین معتبر

  • ارسال به کل کشور

اشتراک گذاری:
مجموعه کامل کتاب بیا بیا نقاش باشی
سایر ویژگی‌های محصول
نویسنده کودک و نوجوان

طاهره شاه محمدی

گروه سنی

گروه سنی الف

تعداد صفحه

24

کتاب ایرانی/ خارجی

ایرانی

انتخاب قطع کتاب

خشتی

نوع جلد

شومیز

انتشارات کودک و نوجوان

مجموعه کتاب ها

دسته بندی موضوعی

وزن

0.06 کیلوگرم

ابعاد

22 × 22 × 1 سانتیمتر

کتاب جادوی نقاشی با کف دست کتابی ترکیبی است از شعر، رنگ آمیزی و نقاشی خلاق …

کودکان عاشق نقاشی کشیدن و رنگ آمیزی هستند و همیشه نقاشی کردن برای کودکان جذاب و لذت بخش است و تاثیرات بسیار زیادی بر روحیه آن ها دارد. در این مطلب سعی داریم توضیحاتی را در مورد ویژگی ها و اهداف کتاب جادوی نقاشی با کف دست، خدمت شما دوستان عزیز ارائه دهیم.

 

ویژگی های کتاب جادوی نقاشی با کف دست

در این کتاب کودک با استفاده از تصویر خام کف دست نقاشی جذاب و خلاقانه ای کشیده شده و در کنار این نقاشی خلاق، شعر مربوط به آن نقاشی نیز آورده شده است. برای مثال در یکی از صفحات با استفاده از تصویر کف دست یک طاووس زیبا نقاشی شده و در کنار آن شعر “چه رنگارنگ طاووس! پراش قشنگه طاووس! تکون میده دمش رو خیلی زرنگه طاووس! آورده شده است.
این کتاب 24 صفحه دارد و در آن 11 نقاشی با استفاده از کف دست آموزش داده شده است که در صفحه روبروی آن کودک باید این تصویر را تکرار کند و تصویر خام کف دست را تبدیل به نقاشی مورد نظر کند و سپس آن را رنگ آمیزی کند.
در انتهای کتاب نیز یک تصویر خام از کف دست آورده شده و از کودک خواسته شده تا با استفاده از ذهن خود و بدون هیچ الگو این تصویر خام را به یک نقاشی تازه و جذاب تبدیل کند و سپس آن را رنگ آمیزی کند.

کودکان می توانند با استفاده از ابزارهای مختلف نقاشی مانند مداد رنگی، پاستل، آبرنگ و سایر روشهای نقاشی این کتاب را رنگ آمیزی کنند و از تصاویری که به وجود می آورند لذت ببرند. این کتاب می‌تواند به عنوان یکی از کتاب های بسیار کاربردی و مفید در مهد کودک ها و پیش دبستانی ها مورد استفاده قرار گیرد.

این مجموعه با توجه به نوع نقاشی و خلاقیت ای که در طراحی آن وجود دارد برای پرورش قوه خلاقیت کودک بسیار تاثیر گذار می باشد.

 

 

اهداف کتاب جادوی نقاشی با کف دست

کتاب “جادوی نقاشی با کف دست” با ارائه ی الگوهای خلاقانه‌ای از کف دست به وجود آمده است؛ که با هدف افزایش دقت کودک نسبت به دنیای اطراف خود و همچنین با هدف افزایش مهارت‌های هنری برای کودک گرد آوری شده است. این کتاب به گونه ای تالیف شده است تا استعدادهای کودک پرورش پیدا کنند، از نقاشی کشیدن و شعر خواندن لذت ببرد و از آنجایی که این سرگرمی همراه با آموزش است سبب پرورش خلاقیت در کودک می‌شود و سبب رشد هوش کودک نیز می گردد.

این کتاب به عنوان کتاب رنگ آمیزی در عین اینکه طریقه ی نقاشی و رنگ آمیزی را به کودک می آموزد همچنین به کودک کمک می کند از مفاهیم و اشکال ساده، مفاهیم دقیق و عمیق را کشف کند و بیرون بکشد.

 

اهداف دیگر این کتاب

1. پرورش خلاقیت

2. پرورش ادراک بینایی

3. هماهنگی چشم و دست کودک

4. تشخیص شکل ها

5. افزایش تمرکز و دقت،

6. تقویت مهارت رنگ آمیزی و نقاشی

7. آموزش و شناخت رنگ ها

8. آموزش حیوانات و اشیای مختلف به کودک

9. و …

علاوه بر تصویر کتاب در قسمت گالری محصولات، چندین عکس از صفحات کتاب برای شما عزیزان به اشتراک گذاشته شده است که پیشنهاد می کنیم کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب را هم در ادامه مشاهده کنید.

 

 

نظرات کاربران

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب جادوی نقاشی با کف دست”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

همه چیز از کودکی شروع می شود
logo-samandehi

©کلیه حقوق این وبسایت متعلق به بادبادک است.